سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش همزمان پنج نمایشگاه تخصصی در شیراز

پنج نمایشگاه تخصصی در حوزه ساختمان به صورت همزمان در نمایشگاه بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه‌ها شامل نهمین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان، هفتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه بالابر و پله برقی، هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر و سومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون است.

وی افزود: ۸۰ شرکت و تولید کننده برتر این صنایع در قالب ۳۰۰ غرفه از سراسر کشور و نمایندگان محصولات کشور‌های خارجی از جمله ایتالیا، آلمان، لهستان، اسپانیا، کره جنوبی، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها شرکت‌هایی از استان‌های تهران، کرمان، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان حضور فعال دارند.

وی بیان کرد: این شرکت‌ها در زمینه تولید و ارائه انواع مصالح ساختمانی، انواع کابینت، دکور و نمای ساختمان، درب و پنجره، شیرآلات، تجهیزات و تاسیسات حمام، استخر، سونا و جکوزی، انواع کفپوش و دیوارکوب، پرده، نرده و حفاظ، آجرنما و محصولات بتنی و پی وی سی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری و انواع بالابر و آسانسور و پله برقی و هوشمند سازی ساختمان محصولات خود را عرضه کرده اند.

موسوی اظهار کرد: سه سالن حافظ، بهار و سرو به مشارکت کنندگان و سالن نرگس به کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های جانبی این نمایشگاه‌ها اختصاص داده شده است.

وی از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها را فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات این صنایع برشمرد.

 مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تصریح کرد: بیش از ۷۵ درصد از مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان و تولیدکنندگان استان فارس تشکیل می‌دهند.

علاقمندان، متخصصان، کارشناسان و عموم بازدیدکنندگان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا جمعه ۷ دی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

آغاز به کار همزمان پنج نمایشگاه تخصصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.