هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و تلکام در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (کامپیوتر، الکترونیک، شبکه و ماشین‌های اداری) به همراه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام (اینترنت، مخابرات و ارتباطات) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

وی افزود: این دو نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی و گروه‌های استارت آپ و شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های سرو، بهار و نرگس برپا شده است.

موسوی بیان کرد: تجهیزات شبکه و اینترنت، مخابرات، سخت افزار و نرم افزار رایانه، رایانه، لپ تاپ، گوشی‌های تلفن همراه، رسانه‌های دیجیتال، تجارت الکترونیک، هوشمند سازی، ماشین‌های اداری و قطعات الکترونیکی از جدیدترین دستاورد‌های علمی، و پژوهشی شرکت‌های مستقر در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، بوشهر، قم، خراسان، اصفهان و مرکزی هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس همچنین از برگزاری ۱۴ کارگاه و همایش آموزشی با حضور اساتید برجسته کشور با موضوعات مختلف علوم رایانه و ارتباطات در حاشیه این نمایشگاه در سالن سرو خبر داد.

موسوی گفت: علاوه بر این کلاس‌ها مسابقات رباتیک در حوزه‌های ربات نمایشی و ربات جنگجو سبک و سنگین و ربات فوتبالیست و ربات خدمات شهری در سالن ملاصدرا برگزار مکی شود که چند استان و شهرستان‌های استان فارس در آن مشارکت فعال دارند.

وی افزود: معرفی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و گروه‌های استارت آپ مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان کارشناسان و متخصصان این حوزه و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند تا جمعه ۱۶ آذر همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام/م

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی الکامپ و تلکام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار