سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

۳۰۰۰ سوادآموز در برنامه‌های فرهنگی شرکت خواهند کرد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در سال جاری بیش ۳۰۰۰ نفر از سواد آموزان دوره‌های سوادآموزی در برنامه‌های مختلف فرهنگی شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  غلامرضا دانش فر در همایش مسابقه انشاء ویژه "پرسش مهر ریاست جمهوری"، در دبستان شهید فولادی در شهر بوشهر با تبریک هفته سواد آموزی، بیان داشت:در سال جاری ازهفته سواد آموزی تا پایان سال جاری بیش ۳۰۰۰ نفر از سواد آموزان دوره‌های سوادآموزی در مسابقات مختلف فرهنگی شرکت خواهند نمود.

معاون سوادآموزی استان با تاکید بر اهمیت زیاد سواد خواندن و نوشتن، گفت: نزول اولین سوره از قرآن کریم به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، دلالت بر امر داشتن سواد برای افراد بشر دارد.

دانش فر با بیان اینکه" خداوند متعال به بشر خاکی نعمت گرانبهایی همانند عقل عطا نموده" افزود: افرادی می‌توانند از این نعمت خدادادی استفاده به جا و درست داشته باشند که دارای دانش و علم بیشتری باشند.

وی فرمان تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی در راستای بهره گیری صحیح فرد از عقل خود دانست وادامه داد:سوادآموزی که به برکت فرامان امام (ره) ایجاد شد فرصتی دوباره‌ای برای کسانی بود که از نعمت سواد بی بهره بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فعالیت آموزشی حوزه سواد آموزی از اول تا آخر آن برای افراد جویای سواد کاملاً به صورت رایگان است.

انتهای پیام/م

در مسابقات مختلف سال جاری بیش ۳۰۰۰ نفر شرکت فعال خواهند داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.