سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه علمی، تحقیقاتی دانشگاه کاشان با نیروهای مسلح امضا شد

تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به منظور گسترش همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی به امضا رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر عباس زراعت، رئیس دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: این تفاهم نامه همکاری با موضوع بهره گیری متقابل از منابع اطلاعاتی ، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصص طرفین منعقدشد.

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه استفاده مطلوب از توانایی های علمی، فنی و تجهیزاتی طرفین در جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی، توسعه ای و کاربردی مورد نیاز و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی و نشست های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات فراهم می شود.

به گفته وی، همکاری در اجرای پروژه های علمی، پژوهش و فنی، مشارکت در احصای توسعه و کاربردی کردن فناوری های نوین در حوزه ماموریتی سازمان و انتشار مقالات و کتب علمی حاصل از همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی با حفظ حقوق معنوی طرفین از دیگر موارد همکاری های پژوهشی این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است: این تفاهم نامه که به مدت سه سال اعتبار دارد در 11 ماده از سوی دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر مهدی مدیری معاون وزیر و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضاء رسید.

 

انتهای پیام/م

 

امضاء تفاهم نامه علمی، تحقیقاتی دانشگاه کاشان با نیروهای مسلح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.