سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طهماسبی: با هیچ مربی قرارداد نبستیم/ هر روز نام یک مربی برای هدایت پیکان رسانه‌ای می‌شود

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: تاکنون با هیچ مربی قرارداد نبستیم و انتخاب نکونام گمانه زنی رسانه هاست.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: صحبتهایی با گزینه های سرمربیگری انجام شده است اما هنوز با هیچ مربی به توافق نهایی دست نیافتیم تا به اطلاع عموم برسانیم.

او درباره اینکه روز گذشته اعلام شد نکونام به عنوان سرمربی جدید پیکان انتخاب شده است، گفت: رسانه ها در 20 روز گذشته از هر فردی که دلخواهشان بوده است به عنوان سرمربی پیکان نام بردند اما تاکنون با هیچ مربی قرارداد نبستیم و انتخاب نکونام گمانه زنی رسانه هاست.

هر روز نام یک مربی برای هدایت پیکان رسانه ای می شود 

طهماسبی درباره اینکه گل محمدی جزء گزینه های سرمربیگری پیکان است، بیان کرد: هر روز نام یک گزینه رسانه ای می شود که سرمربی پیکان شده است اما تا زمانی که قراردادی با مربی امضا نشده باشد خبرهای  مطرح شده را تایید نمی کنیم. مطمئن باشید هر وقت سرمربی تیم انتخاب شد در سایت باشگاه اعلام کنیم.

یک مربی برای قرارداد بستن امتیازاتی برای خود قائل است  

سرپرست تیم پیکان درباره اختلافات مدیران باشگاه با گزینه های مدنظر بر سر مدت قرارداد اظهار کرد: به هر حال هر مربی که قصد قرارداد بستن با یک تیم را دارد امتیازاتی را برای خود قائل است و باشگاه هم شرایطی دارد و طرفین حق دارند تا درباره آینده کاری خود تصمیم بگیرند. تعامل میان طرفین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باشگاه هم حمایت لازم از سرمربی جدید می کند تا جایگاه خوبی در نیم فصل دوم کسب کیم.

او درباره اینکه حاضر است سرمربی پیکان شود و پیشنهادی از سوی مسئولان این تیم دریافت کرده است، بیان کرد: نه پیشنهادی دریافت نکردم و خودم هم قبول نمی کنم که هدایت پیکان را برعهده بگیرم. من 20 سال در پیکان حضور دارم و هر کسی سرمربی تیم شد کمکش می کنم.

بازیکنان جدید را با نظر سرمربی جدید انتخاب می کنیم 

طهماسبی درباره اینکه پیکان در فصل و نقل و انتقالات ضرر می کند، اظهار کرد: به هر حال فصل نقل و انتقالات از 16 دی ماه تا 13 بهمن ماه است و ما فرصت زیادی داریم تا بعد از اینکه سرمربی تیم مشخص شد با نظر او بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. بازیکنان ما خوب هستند اما در چند پست نیاز به بازیکن داریم که بعد از انتخاب سرمربی در این باره اقدامات لازم را انجام می دهیم.

سرپرست تیم پیکان درباره اینکه بازیکنان کنار گذاشته به تمرینات تیم بازگشتند، بیان کرد: بازیکنی از تیم ما اخراج نشده بود  که اکنون به تمرینات بازگردد. جلالی فقط چند بازیکن از لحاظ فنی در بازی با نساجی مازندران کنار گذاشت و بازیکنی از تیم ما جدا نشد. همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند و با انگیزه تمرین می کنند. در حال حاضر انتخاب سرمربی جدید اولویت اصلی ماست و بعد از آن درباره بازیکنان تصمیم می گیریم. همچنین اگر بازیکنی قصد جدایی  داشته باشد با نظر مدیریت و سرمربی جدید صورت می گیرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من با دستور شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان  تمرینات  را زیر نظر گرفتم تا سرمربی جدید انتخاب شود. در این مدت تمرینات سبک برای تیم در نظر گرفتیم تا با حضور سرمربی جدید تمرینات فشرده را آغاز کنیم.


بیشتر بخوانید: 

نفر: جلالی دوستانه از پیکان جدا شد

سکان هدایت پیکان در دستان یک استقلالی

نفر: طهماسبی تا انتخاب سرمربی جدید تمرینات پیکان را زیر نظر دارد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.