معاون ورزشی باشگاه پیکان گفت: طهماسبی تمرینات تیم را زیر نظر دارد تا سرمربی جدید انتخاب شود.

نفر: طهماسبی تا انتخاب سرمربی جدید تمرینات تیم را زیر نظر داردمهدی نفر معاون ورزشی باشگاه پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: مدیریت باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است تا بهترین مربی برای هدایت تیم انتخاب شود. تمرینات تیم از چند روز پیش آغاز شد و طهماسبی تمرینات را زیر نظر دارد تا سرمربی جدید انتخاب شود.

او درباره اینکه طهماسبی تا پایان نیم فصل دوم هدایت تیم پیکان را برعهده دارد، گفت: نه طهماسبی تا زمانی که سرمربی جدید انتخاب شود هدایت تیم را برعهده دارد و بعد از آن به کار سرپرستی اش ادامه می‌دهد.

نفر درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پیکان با حسین فرکی به توافق نهایی دست یافته است، بیان کرد: صحبت‌های اولیه با فرکی انجام شده است، اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است تا به اطلاع عموم برسانیم.

معاون ورزشی باشگاه پیکان درباره گزینه‌های خارجی این تیم تصریح کرد: سیاست باشگاه پیکان این است که مربی و بازیکن خارجی به خدمت نگیرد بنابراین گزینه‌های مربیگری ما داخلی هستند و خارجی‌ها در لیست ما جایی ندارند.

او در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در تعطیلات لیگ برتر به سر می‌بریم زمان کافی برای بررسی گزینه‌های مربیگری داریم و برای انتخاب بهترین گزینه عجله‌ای نداریم.


بیشتر بخوانید: 

نفر: جلالی دوستانه از پیکان جدا شد/ مربیان داخلی مدنظر اعضای هیئت مدیره هستند

پورموسوی: پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری ندارم/ دوست ندارم در لیگ دسته یک کار کنم

جلالی فرمان را رها کرد،پیکان بی راننده شد


انتهای پیام/ 

اظهارات معاون ورزشی پیکان درباره انتخاب سرمربی جدید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار