سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلید انبار تجهیزات قاچاق حفاری در دستان پلیس

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک انبار بزرگ احتکار ادوات و تجهیزات حفاری قاچاق چاه‌های نفت به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی و شبانه روزی یک انبار بزرگ دپو ادوات حفاری قاچاق چاه های نفت را شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده تعداد زیادی ادوات حفاری چاه های نفت فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 250 میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: ماموران پلیس 3 سارق حرفه ای که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 67 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

انتهای پیام/م

انبار کالاهای حفاری قاچاق کشف و ضبط شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.