سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری قزوین؛

کاهش صداقت، منشاء بسیاری از پرونده‌های قضایی است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: منشاء بسیاری از پرونده‌های قضایی کاهش صداقت و افزایش دروغ در جامعه و میان افراد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در دیدار با مردم  محمودآباد نمونه گفت : تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده در استان نشان می‌دهد که بیماری‌های قلبی و روحی در جامعه افزایش یافته است و باید با تقویت باور‌های دینی و ارزش‌های اسلامی برای کاهش و پیشگیری از آن‌ها اقدام کرد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: دوای اصلاح قلب، روح و جان انسان‌ها شلاق، زندان و مجازات نیست بلکه داروی درمان درد‌های باطنی، یاد خدا و قیامت و تقویت معنویات و ارزش‌های اسلامی است.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم، گفت: امروزه هنگام صحبت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های صنعتی و علمی ایران اشاره می‌شود در حالیکه دستاورد مهمتر از آن‌ها رشد و تعالی فرهنگی و معنوی جامعه است.

وی افزود: پیشرفت مهم انقلاب بازگرداندن خودباروی به نسل جوان و خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی است.

این مقام قضایی استان اضافه کرد: امروزه علیرغم تمامی تلاش‌های استکبار جهانی نسل نوجوان کشور نه تنها از ارزش‌های انقلاب فاصله نگرفته اند بلکه با بصیرت بیشتر به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: دشمنان هزاران کانال فارسی و غیرفارسی زبان علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی راه اندازی کرده اند، اما هیچگاه در اهداف شوم خود که انحراف جوانان از آرمان‌های انقلاب است موفق نبوده اند.

وی با انتقاد از مدیران متکبر، خودخواه، تنبل و کسل در مدیریت جامعه افزود: مدیران در نظام جمهوری اسلامی با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت سنجیده می‌شوند و هر مدیری که به آرمان‌های انقلاب بی توجه باشد توسط خود مردم کنار گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدار رییس کل دادگستری قزوین با مردم محمودآباد نمونه 

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.