سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 420 حلب روغن خوراكی احتکار شده در خمینی شهر

فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف 420 حلب 16 كيلويی روغن خوراكی احتکار شده در بازرسی از يك انبار خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژاد"فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر  گفت: با کسب خبري مبني بر احتکار مقادير زيادي روغن خوراكي در يك انبار بلافاصله تيم هايي از ماموران پليس آگاهي شهرستان براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان پس از شناسايي انبار و اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضائي به همراه تيمي از اداره تعزيرات حکومتي و صنعت و معدن از اين انبار بازرسي كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر عنوان کرد: ماموران پليس در بازرسي از اين انبار 420 حلب 16 كيلويي روغن خوراكي احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ جعفري نژاد با اشاره به اينکه ارزش کالاهاي کشف شده در مجموع توسط کارشناسان 550 ميليون ريال برآورده شده، خاطر نشان کرد: انبار پلمب ويك فرد متخلف پس از تشکيل پرونده به مقام قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان با بيان اينكه برخورد با مفاسد اقتصادي در اولويت کاري ناجا بوده و پليس با کساني که کالاهاي مورد نياز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع مي کند و بر اين موضوع نظارت دقيق دارد از شهروندان خواست ، درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/م

کشف حلب روغن خوراكی احتکار شده در خمینی شهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.