سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه صحن علنی امروز؛

استقبال اعتراضی نمایندگان از رئیس جمهور/ از "فریادهای آبی" نمایندگان جنوبی تا دعوت به آرامش روحانی/ کنایه انتخاباتی رئیس‌جمهور به پارلمان‌نشینان!

جلسه علنی امروز که با حضور رئیس جمهور برای ارائه لایحه بودجه ۹۸ آغاز شده بود با حواشی همراه شد.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۴ دی ماه) در حالی آغاز شد که ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ در دستور کار قرار داشت. جلسه علنی ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه صبح آغاز شد و به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) آیاتی از سوره مریم قرائت شد. تا پیش از تلاوت قرآن مجید هیچ کدام از مسئولان دولتی در جلسه هنوز حضور نیافته بودند و در زمان قرائت، رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه سامانی سخنگوی وزارت کشور در مقابل درب ورودی صحن حاضر شدند اما تا پایان قرائت قرآن کریم در همان نقطه ایستادند.

*غیبت جهانگیری در جلسه ارائه لایحه بودجه!

ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه رئیس جمهور همراه با مطهری نایب رئیس دوم مجلس، واعظی رئیس دفتر خود، تابش نماینده مردم اردکان و... به صحن علنی وارد شد، اما در بدو ورود تعدادی از نمایندگان خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان در اطراف وی تجمع کردند و این ازدحام تا حدی بود که مانع از نشستن روحانی بر جایگاه خود شد، در این میان دیگر اعضای دولت به صحن علنی وارد شدند اما غیبت جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این جلسه کاملا مشهود بود.

لاریجانی رئیس مجلس ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور و مسئولان دولتی از نمایندگان تجمع‌کننده در اطراف وی خواست تا در جایگاه‌های خود قرار بگیرند، اما نمایندگان معترض به این تذکرات توجهی نکردند و روحانی با عبور از میان این نمایندگان در پشت جایگاه ناطقان قرار گرفت تا به تشریح لایحه بودجه سال ۹۸ بپردازد. با آغاز سخنرانی رئیس جمهور از ازدحام نمایندگان معترض کم کم کاسته شد اما نمایندگان استان خوزستان همچنان در کنار جایگاه هیئت رئیسه ایستادند.

سخنرانی روحانی آغاز شد، اما خادمی نماینده ایذه و باغ ملک و حجت‌الاسلام ناصری نژاد نماینده مردم شادگان همچنان معترضانه ایستادند و حتی صحبت‌های نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس هم برای نشاندن آن‌ها تأثیری نداشت. اعتراض نمایندگان جنوب به اقدام اخیر دولت در بحث انتقال آب و توجه به درخواست‌های نمایندگان مستعفی استان اصفهان بود.

*قول روحانی برای برگزاری نشست با معترضان

در این میان پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول با آمدن به قسمت جایگاه خبرنگاران به تشریح علل اعتراض نمایندگان به رئیس جمهور پرداخت. وی اعلام کرد که به دلیل اعتراضات برخی نمایندگان رئیس جمهور قول داده تا بعد از این جلسه و پایان اظهاراتش درباره لایحه بودجه، نشستی را با نمایندگان سه استان لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان در مجلس داشته باشد و بعدازظهر هم جهانگیری معاون اول و نوبخت با آ‌نها جلسه بگذارد تا مشکلات حوزه آب را بتوانند بررسی کنند.

بعد از این اظهارات، پاپی‌زاده نزد نمایندگان تجمع کننده رفت و از آن‌ها خواست تا در جایگاه‌های خود بنشینند، اما خادمی که هسته اصلی این تجمع بود همچنان بر سخنان خود پافشاری کرده و در مقابل جایگاه هیئت رئیسه ایستاد. تنها تنوع در اعتراض این نمایندگان تغییر موضع استراتژیکشان بود و از سمت چپ جایگاه هیئت رئیسه به سمت راست این جایگاه حرکت کردند.

*تلاش بی‌وقفه هیئت رئیسه برای ایجاد آرامش!

کم کم بر تعداد نمایندگان تجمع کننده در مقابل جایگاه هیئت رئیسه افزوده می‌شد و در این میان وکیلی، امیرآبادی فراهانی و نعمتی از اعضای هیئت رئیسه مجلس همچنان برای ایجاد آرامش سعی داشتند تا با صحبت با این نمایندگان آن‌ها را قانع به نشستن در جایگاه‌های خود کنند اما اعتراضات تا حدی پیش رفت که رئیس جمهور در میانه صحبت خود خطاب به این نمایندگان گفت؛ نگران نباشید، اجازه دهید سخنان بنده درباره بودجه به پایان برسد درباره این موضوع هم صحبت می‌کنیم.

اما این اظهارات هم نتوانست نمایندگان معترض خوزستانی را آرام کند و در میانه سخنان روحانی ساعدی و خادمی فریادزنان به روحانی نزدیک شدند و این فریاد‌ها و اعتراضات تا حدی پیش رفت که نظم جلسه به هم خورد و موجب شد تا روحانی سکوت کند و در این میان تلاش اعضای هیئت رئیسه برای آرام کردن آنها هم نتیجه ای نداشت و امیرآبادی‌فراهانی از لاریجانی خواست تا تذکری به این نمایندگان دهد، و بعد از آن رئیس مجلس با اعتراض و ناراحتی از آن‌ها خواست تا در سر جای خود بنشینند و نظم جلسه را به هم نزنند.

لاریجانی به آن‌ها اعلام کرد این روش درست نیست و بهتر است آ‌نها نظم جلسه را به هم نزنند، اما صدای فریاد‌ها و اعتراض ساعدی همچنان در صحن علنی می‌پیچید تا حدی که بسیاری از نمایندگان و مسئولان دولتی مانند امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور سعی داشتند تا آنها را آرام کنند.

*فریاد و اعتراض چاشنی سخنان پایانی روحانی

تا حدودی جو مجلس آرام شد و تلاش برخی اعضای هیئت رئیسه برای هدایت نمایندگان معترض به سمت صندلی‌های سبز نتیجه داد و برای دقایقی مقابل جایگاه خلوت شد اما این آرامش دیری نپایید و با اعلام پایان زمان سخنرانی توسط روحانی بار دیگر ناصری‌نژاد نماینده شادگان به سمت رئیس جمهور حرکت کرد. روحانی با اشاره به ساعت 9:30 دقیقه اعلام کرد که وقت من رو به پایان است و میخواهم به موضوع بودجه محیط زیست بپردازم که در این میان ناصری‌نژاد به قسمت جایگاه ناطقان و کنار روحانی رفت و شروع به اعتراض کرد تا حدی که رئیس جمهور مجبور شد تا سکوت کند و در پشت سر وی هم ساعدی نماینده دشت‌آزادگان و هویزه شروع به فریاد زدن کرد.

لاریجانی بار دیگر به نمایندگان معترض تذکر داد و گفت؛ من که با شما صحبت کرده بودم این شیوه اعتراضی نیست و در سر جای خود بنشینید.

*وقتی سرانجام آب از نگاه روحانی حساس می‌شود

امیرآبادی‌فراهانی و وکیلی هم در این میان تلاش می‌کردند تا آنها را آرام کنند اما روحانی با خنده خطاب به این نمایندگان معترض بیان کرد که چقدر آب امروز حساس است! ما از دریای خلیج فارس و دریای عمان آب را با  استفاده از بخش خصوصی شیرین می‌کنیم و در اختیار استان‌ها می‌گذاریم. وی تاکید کرد که این حساسیت نمایندگان درست است البته همه مناطق از لحاظ بحث آب حساس هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در پایان سخنان خود هم خطاب به نمایندگان مجلس گفت: این بودجه اولین دهه پنجم انقلاب است و سال دیگر انتخابات مجلس را در پیش داریم که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

روحانی با پایان سخنان خود در ساعت 9:35 دقیقه لایحه بودجه سال 98 را به لاریجانی رئیس مجلس تقدیم کرد و لاریجانی هم ضمن تشکر از وی، از کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان خواست تا براساس آیین نامه داخلی در زمان مقرر بوجه را بررسی کنند.

*کنایه انتخاباتی روحانی به نمایندگان مجلس

روحانی بعد از تقدیم لایحه بودجه سال 98 بلافاصله به سمت در خروجی صحن علنی رفت تا از جلسه خارج شود و نمایدگان معترض هم به دنبال وی به نحوی شروع به دویدن کردند اما دیگر دولتی‌ها در میان تجمع نمایندگان دیگر تا دقایقی مجبور به ماندن در صحن علنی شدند. با وجود اعلام دستور دیگر در مجلس، رحمانی فضلی وزیر کشور، علوی وزیر اطلاعات و دژپسند وزیر اقتصاد و ... در میان ازدحام نمایدگان همچنان در جلسه ماندند.

لایحه بودجه سال 98 براساس اعلام رئیس جمهور به صورت دو سقفی تدوین شده یعنی سقف اول با رقم 407 هزار میلیارد تومان و سقف دوم با رقم 447 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
م.و
۲۳:۱۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
واقعا خجالت دارد ; در خانه ملت بر خلاف مصالح ملت با اهانت به منتخب اکثریت ملت و به دور از فرهنگ اصیل ملت , مایه رفتن آبروی ملت و باعث شادی دشمنان ملت میشوند .
ایران
۲۳:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
هموطنان عزیز چهارمحال و بختیاری و خوزستانی شهر اصفهان رها کنندوبه زادگاهشون برگردند آب حتی کم برای شهروندان اصفهانی بسته سرچشمه های فریدون شهر و سمیروم برا اصفهان بسته
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تا ۱۴۰۰
با اصلاحطلبها
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
راه حل مشکلات از جمله آب ایستادن در حین سخنرانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران نیست بلکه باید راه کار بدهند
این حرکات برای حل مشکلات آب حوزه انتخابیه آنها نبود بلکه برای تبلیغ انتخابات سال آینده بود که دوباره رأی بیاورند
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آفرین به نمایندگان دلاور خوزستانی
ع.م
۲۱:۳۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
این رفتارها در شأن کشور ما نیست . نمایندگان مجلس. اگر راست میگن از خودشان شروع کنند . برخی از همین مجلسی ها در رفاه غرقند
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مگر ما مردم زاگرس مرده باشیم که نمایندگان دو استان بیابانی و با بی نظمی ،زیاده خواهی کنند و امنیت جامعه را بهم بریزند .
حق سه استان زاگرس مرکزی بیشتر از اینهاست.
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آفرین به شیرمردان خوزستان
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دعوا بر سر ارثیه بختیاری
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آقای خادمی ،ایذه چه آبی از خود دارد که بسمت ریس جمهور رفتی این آب از استانی دیگر سرچشمه میگیرد از استان چهارمحال و بختیاری !!!و نه خوزستان که هیچ رودی از خود ندارد!!!!!؟؟؟؟!!!!
طرح انتقال حوزه به حوزه طرح درستی است.
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دلم میسوزد به حال نمایندگان آرام و ساکت زاگرس مرکزی که حتی نمی‌توانند از حق ما لرها دفاع کنند
خضیراوی
۲۱:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
واقعا راست می گین
اینگار نه اینگار کارون سرچشمه اش زاگرس هست و لرستان بخشی از موضوع هست
بختیاری از زاگرس مرکزی
۲۰:۳۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
نمایندگان خوزستان نباید با لابیگری و همراهی با نمایندگان استانهای پر آب زاگرس ،توسعه ملی را زیر سوال ببرند و رودهای پر آب را به دریا و تالاب روانه کنند و باز هم ناسپاسی کنند مسلما در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند
رضا
۲۰:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سلام دوستان خواهش میکنم مشکلات مدیریتی کشور رو سر هم خالی نکنید .نه نماینده ها ونه هیچ مدیری راضی نیست به اختلافات الکی البته اگر واقعا به فکر مردم باشند.تشکر
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
حالا که نزدیکه انتخابات مجلسه بفکر مردمن!
بختیاری
۲۰:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
حتی اگر نماینده خوزستان و یا اصفهان باشی باید بدانی که هدفت غارت منابع ملی بنفع خود نباشد
سهم آب و برق چهارمحال و بختیاری را به بیابانها و دریا و باتلاق و تالاب روانه نسازید و دشتهای آباد را بیابان و بیابانهای بی آب و علف را نمیشود با غارت منابع زاگرس ،ساخت
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
نمایندگان باید یاد بگیرند که هدفشان آبادی ایران اسلامی باشد نه آباد کردن بیابان‌های خود
چهارمحال و بختیاری و استانهای لرستان مظلومند
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سهم استانهای زاگرس از استانهای بیابانی جداست
چرا خوزستان و اصفهان با لرستان همراهی میکنند مسلما بفکر منافع خود هستند و نه منافع زاگرس و نه منافع ملی
یک شهروند از زاگرس
۲۰:۱۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
نمایندگان زاگرس نباید با نمایندگان خوزستان همراهی کنند
استانهای لرستان و چهارمحال بختیاری و کهگیلویه ،حق خود را جداگانه بگیرند
نمایندگان خوزستان ملی نگر نیستند و زیاده خواه هستند
خود بختیاری بتنهایی دارای آب و نفت و برق و گاز است
خضیراوی
۲۱:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
شما دنبال تفرقه هستین
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تنها چيزي كه دولت به فكرش نيست رفاه مردم است
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
به خدا قسم؛ کسانی که به این دولت رای دادند حق همه این فشار ها گردن شونه.
رای نمی دادید.
همه بدبختی و گریههای شبانه و عرق ریختن های بیخود کارگران گردن شماهاست.
این کارتون تو اون دنیا بی جواب نمی مونه.
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بابت رای به این دولت واقعا شرمنده ام از تمام کار گران و کارمندان معذرت می خواهم .امیدوارم خدا مرا ببخشد
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
آتش سوزی مدارس، مرگ دانشجویان گرسنگی کارگران تو کشوری که خدا این همه منابع داده طبیعی درست نیس
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خطاب به اصفهانی ها
۷۵ درصد صادرات نفت _ ۲۰ درصد صنایع سنگین _ ۳ رود پر آب کشور _ قطب دوم کشاورزی کشور _دومین استان از نطر وصولی مالیات ازخوزستان هستش و در کل خرج مملکت رو میده و فقط خاک و آلودگی نصیبش شده .پس حرف نامربوط نزنید
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
شما خود دار باش درست حق بگیر
سعید
۰۰:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۷
خطاب به ناشناس 18:17، استان اصفهان با بیش از هشت هزار واحد صنعتی ، صنعتی ترین استان ایران است، در ضمن اصفهان بعد از تهران بیبشترین مالیات را می دهد ( با یک سرچ ساده، به این حقایق می رسید)، پس بهتره شما با وارونه نمایی حقایق، حرف نامربوط نزنید. در ضمن پیگیری نمایندگان استان اصفهان برای تامین آب شرب استانشان، ربطی به اظهارنظر جنابعالی نداشت. شاید هم جنابعالی با تامین آب شرب مردم استان اصفهان مخالف هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
باید به فکر مشکلات جوانان بود
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
پس دریاچه ارومیه چی.............. به خاطر یه رودخونه الان نصف نمایندگان ذرگیرن ولی دریاچه به این بزرگی که علاوه بر نابودی خودش جان میلیون ها انسان هم در خطره هیچ اسمی ازش نیست
رضا آقا
۱۶:۲۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خوزستان که دریا کنارش هست خوب از آب دریا استفاده بشه تااینکه بودجه کشور برای انتقال مسیر طولانی به فلات مرکز انجام بشه
چهارمحال تقریبا مرکز کشور هست آب تا خوزستان ؟
یوسف
۱۸:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خوزستان به کدام دریا وصل است که میگی؟اول فکر کن بعد نظر بده
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خلیج پرشیا دوست عزیز!!!!!
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
جای آقای درازهی امروز خالی بود.
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ دی ۱۳۹۷
حالا خوبه اصفهان پرِ خوزستانی و لر و بختیاریه . ماشالا اصفهان رو قبضه کردند تازه نماینده هاشون اعتراض دارند؟؟ والابیشتر به همشهری های خودتون دارین لطف میکنین تا اصفهانیا. والا ما همسایه هامون همه لهجه ای دارن غیر اصفهانی.
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
شما‌اصفهانی‌ها‌ازاب‌چهارمحال‌زنده‌اید‌خجالت‌ام‌خوب‌چبزیه
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خوزستان هم از آب لرها وبختیاری زنده است از خودش هیچ رود مهمی ندارد !!!
دوست عزیز یکم مطالعه کن
سعید
۰۰:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
خطاب به 17:55، آب جزو انفال است و ارثیه پدری کسی نیست جناب، واقعاً شرم آوره که می گی آب چهارمحال ( باید از خودت خجالت بکشی که به خاطر آب که نعمت خداست، منت می گذاری)بکشی ، در ضمن اصفهانی ها قرنهاست که از این آب حق آبه دارند، در ضمن بهتره امثال شما حداقل به همشهریهای خودتون که ساکن اصفهان هستند، رحم کنید.
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
وعده‌ دادورفت فقط خودشان باشند ملت ایران براشون مهم نیست اگر مهم بود که اینقدر قیمت اجناس ها بالا نمی رفت
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدایا دیگه خسته شدم فقط مرگ میتونه منو به ارامش برسانه دیگه تحمل فقرخانوادم ندارم ..وقتی پدر۸۰ساله م برای ماهی ۵۰۰هزارتومان ۲۴ ساعته نگهبانی میده پدری که تابستان عمل باز قلب انجام داده با این شرایط داره کار میکنه بخدا موهای سروصورتم ازغصه سفیدشده...وقتی دستهای لرزانش میبینم ازدرون اتش میگیرم بخدا قسم بخاطر اینکه نمیتانم بهش کمک بکنم این ۲ماهه روم نمیشه برم خانه پدرومادرم
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
خدا آه دل این پیرمرد باعث و بانیش را رو سیاه کندبه حق امام حسین (ع)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بعقيده من ميبايست متخصص ايراني ساكن آلمان كه تكنولوژي جذب سامانه هاي بارشي را به ايران معرفي كرد بياورند قرارداد ببندند تا ايشان موفق به جذب سامانه هاي بارشي سيل آسا و پركردن مخازن زيرزميني شود
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
چرا این جوری می کنن!؟
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۷
سال 98 سال بدبختی ملت مظلوم ایران است. خدایا به فریاد مردم برس . گوشت کیلو
80000 تومان و...........
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
به کی؟؟
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
رئیس جمهور باید پاسخ دهد تاکی بدقولی پس چیشد اینهمه وعده
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
دمتونگرم
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۷
#فقط صداقت
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
انشاالله در گزارش 100روزه وعده ها محقق ميشه
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
این همه ظلم به ما کارگرای بدبخت، خدایا مرگ مارو که میتونی زودتر برسونی، خدایآ مردم دیگه خسته شدن، یه کاری بکن بخاطر دست کم بیست میلیون کارگر بیکار و بدبختی مثل من
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
این نتیجه انتخاب خودتونه
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
در جواب اون کسی که میگه نتیجه انتخاب خودتونه اصلا شما میدانید ایشون به کی رای دادن با گفتن نتیجه انتخاب خودتونه از مشکلات فرار نکنید حرف درست بزنید.
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
نتیجه انتخاب خودتونه
خ دزفولی
۱۳:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
درود و سلام به نما یندگان غیور وتوانمند خوزستان با تشکر.
رضا آقا
۱۶:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
باید این کار بکنند
خوزستان رتبه اول در پرمصرف ترین منابع آبی را به خود اختصاص داده است
۱۸درصد آب کل کشور به راحتی مصرف میکنید
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
بله تشکر کنید چون سرزمین خشکی هستید و وابسته به زاگرس که بیشتر از سهم خود هم برداشت دارید
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۴ دی ۱۳۹۷
کدام بودجه،مگه چیزی هم میماند که به مردم بدبخت برسد،خدایا تا کی این همه ظلم و بی عدالتی و تحمل کنیم
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
این نتیجه انتخاب خودتونه
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
مگه علم غیب داری که زیر همه نظرات میگی نتیجه انتخاب خودتونه؟ بدبختی مردم نتیجه انتخاب تو و امثال توئه
حمید
۱۳:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
کنایه انتخاباتی روحانی به نمایندگان مجلس چه بود ؟!!!
امین
۱۰:۲۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
درود و صد درود
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
به وی
reza
۱۵:۳۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
رئیس‌جمهور همچنین در پایان سخنان خود هم خطاب به نمایندگان مجلس گفت: این بودجه اولین دهه پنجم انقلاب است و سال دیگر انتخابات مجلس را در پیش داریم که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.