سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از نوجوانان برگزیده کانون در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸

اداره کل پست استان خوزستان از ۳ برگزیده نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان که در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸ موفق به کسب رتبه شدند تجلیل کرد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اداره کل پست استان خوزستان از فاطمه قنواتی، سمیرا موسی زاده و نیاز شکری نسب 3 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهرستان‌های دزفول، امیدیه و بهبهان هستند و توانستند در مهرماه 1397 مقام برگزیده مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۱۸ را کسب کنند، با اهدا لوح و هدیه قدردانی کرد.

وی بیان داشت: مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان از منصوره محمد نژاد، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به پاس همکاری‌های بی‌شائبه در توسعه خدمت‌رسانی به مردم شریف اهواز و توسعه فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان با همکاری پست با اهدا لوح تجلیل کرد.

کیانی تصریح کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نامه‌نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی با موضوع " تصور کنید نامه‌ای هستید که در زمان سفر می‌کنید، قصد دارید چه پیامی به خوانندگان خود منتقل کنید؟" برگزار شد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این مسابقه همه‌ساله با هدف تعامل بیش تر با کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ مکاتبه و استفاده از خدمات پستی برگزار می‌شود که در چهل و هفتمین دوره این مسابقه نزدیک به 12 هزار نفر از اقصی نقاط داخل و خارج کشور با ارسال نامه‌هایشان در آن شرکت کردند.

گفتنی است؛ چهل و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نامه‌نگاری ویژه نوجوانان اتحادیه پستی جهانی 100 برگزیده داشت که با معیارهای رعایت قواعد نامه‌نگاری از جمله توجه به موضوع ویژه، جهان‌شمول بودن پیشنهادها و ارائه راهکارهای جهانی و مراعات قواعد نامه‌نگاری مهرماه 1397 از سوی هیئت‌داوران انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

درخشش خوزستانی ها در مسابقه بین المللی نامه نگاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.