سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مردم یاری بیمارستان امام حسین (ع) ارتش در رودبار

رییس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال ۹۶ تاکنون ۱۱ مرحله طرح مردم یاری دراستان کرمان برگزار و دوازدهمین دوره در شهر رودبار در دهه فجر برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن یوسف زاده رییس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان گفت: از سال ۹۶ که بعنوان رییس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش منصوب شدم تاکنون ۱۱ مرحله طرح مردم یاری در استان کرمان از سوی این بیمارستان برگزار نموده ایم.

وی افزود: ریگان، کوه باداموئیه، شهرک‌های صنعتی، الله آباد، کوهپایه (دومرحله)، کوهبنان و گلباف، ۱۱ منطقه‌ای است که طرح مردم یاری را در آنجا اجرا نموده ایم.

یوسف زاده به آخرین طرح اجرا شده در کوهپایه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی و افراد مورد اعتماد کوهپایه افراد بی بضاعت در این منطقه شناسایی و بالغ بر ۱۱۰۰ نفر ویزیت تخصصی به همراه داروی رایگان انجام شد.

یوسف زاده به خدمات در این طرح اشاره و افزود: طرح مردم یاری که به همت بیمارستان امام حسین (ع) ارتش در حال انجام است با حضور بالغ بر ۳۰ نفر که حدود ۱۰ نفر از آن را پزشکان متخصص در برمی گیرد و خدماتی شامل ویزیت رایگان از پزشک عمومی، ارتوپدی، متخصصین داخلی، قلب، چشم روانپزشکی، جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات و اتاق عمل سیار انجام می‌شود.

رییس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش گفت: از اقدامات مهم این بیمارستان این است که بعد از برگزاری طرح مردم یاری در هر منطقه رابطه مردم با بیمارستان قطع نگردیده و به وسیله نهاد‌های کمیته امداد، بهزیستی و افراد مورد اعتماد آن منطقه، افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نبوده و توان مالی جهت درمان بیماری خود ندارد شناسایی و برای ویزیت و خدمات رایگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی افزود:هدف از برگزاری این طرح پیش قدم شدن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و امیرسرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رابطه با ضرورت خدمت رسانی به مناطق محروم می‌باشد که این ماموریت به لطف الهی و کمک همکاران به بهترین نحو در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

خدمت رسانی به مناطق محروم استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.