شاخص اطمینان کارآفرینان در سه ماهه چهارم به 67.8 درصد کاهش یافت که 3.4 درصد از شاخص سه ماهه سوم کمتر است.
شاخص اطمینان تجاری درجه تمایل تولیدکنندگان به ریسک پذیری تعریف میشود که این تمایل میتواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. واکنش تولیدکنندگان به شرایط اقتصادی کشورشان میتواند به عنوان تابعی از تلقی آنها و ارزش گذاریشان از شرایط جاری کسب و کار و انتظارات آنها درباره اتفاقات آینده، تفسیر شود. برداشتها و انتظارات نسبت به آینده، تاثیر مستقیمی بر رفتار تولیدکنندگان میگذارد و اقدامات اتخاذ شده توسط تولیدکنندگان، میتواند به عنوان اطمینان تجاری آنها در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/