سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

توقف دوبله در معابر شهری عامل بی نظمی در ترافیک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: یکی از عوامل ایجاد ترافیک و کندی حرکت خودروها در طول مسیر توقف خودروها به صورت دوبله است.

سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: با توجه به عرض محدود خیابان ها خصوصاً معابر هسته مرکزی شهر ایلام،توقف دوبله باعث انسداد مسیر ،حجم سنگین ترافیک واتلاف وقت رانندگان و مردم می شود به نحوی که تردد به سختی و کندی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: توقف دوبله سبب ایجاد نا هنجاری و تغییر رفتار ترافیکی رانندگان می شود ، و همچنین کاهش سطح مفید سواره رو باعث تغییر مسیر وسایل نقلیه و در نتیجه منجر به تصادف می شود.

سرهنگ ناصری درادامه به فعالیت خودروی سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی درایلام اشاره کرد و افزود: کلیه معابر درونشهری در ساعات پیک ترافیک توسط این سامانه کنترل و در صورت ارتکاب تخلف توسط راننده ،نوع تخلف و مبلغ جریمه ازطریق پیامک به شماره همراه مالک پیامک می شود.

وی ادامه داد:برابرقانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقف دوبله درمراکز استان ها معابر درون شهری به مبلغ 300هزار ریا ل جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ د

توقف دوبل عامل بی نظمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.