سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برومند مطرح کرد؛

حضور ۳ هزار محصول فناورانه جدید در نمایشگاه فن بازار

معاون پژوهشی وزارت علوم از حضور سه هزار محصول فناورانه جدید در نمایشگاه فن بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با اشاره به این نمایشگاه اظهار کرد: برای پاسخ به نیاز دستگاهای مختلف این نمایشگاه برگزار شده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه امسال حدود ۱۹۹ واحد فناوری در نمایشگاه شرکت کردند، گفت: پارک‌های علم و فناوری و موسسه های رشد همکاران ما بودند و بیش از ۳ هزار فناوری در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

وی درباره حضور متقاضیان از تمام نقاط کشور در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه تنها متعلق به تهران نیست و بلکه تمام نقاط کشور از سلامت تا فناوری اطلاعات و محیط زیست در این نمایشگاه فعال هستند.

اعطای تسهیلات ۲.۵میلیارد  تومانی به شرکت‌های دانش بنیان

برومند با اشاره به کارگاه های پژوهشی اظهار کرد: باید از افرادی که در این حوزه فعال هستند بهره مند شویم؛ این نمایشگاه با مفهوم تقاضای ساخت تولید ایرانی ایجاد شده و ۸۷ شرکت در این نمایشگاه گردهم آمدند.

وی با بیان اینکه جلساتی برای گردهم آمدن متقاضیان بوجود آمده است، گفت: تا سقف ۲ و نیم  میلیارد به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات داده می‌شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم درباره شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: بخش خصوصی و تمام حوزه های کشور در این نمایشگاه حضور دارند و برای رفع چالش های کشور گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.