سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکرات ویژه برای حمایت از فرودگاه کاشان

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه هیأت امنای فرودگاه کاشان استاندار اصفهان تاکید ویژه‌ای برای از سرگیری پروازهای کاشان داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیأت امنای فرودگاه کاشان اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم و درخواست آن‌ها از سرگیری پروازهای فرودگاه کاشان است که از پایان تیر ماه متوقف شده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه هیأت امنای فرودگاه کاشان که با حضور استاندار و امام جمعه کاشان برگزار شد پیرامون رفع موانع پرواز صحبت و گفت‌وگو شد و استاندار اصفهان تاکید ویژه‌ای برای از سرگیری پروازهای کاشان داشته و قول مساعدت و پیگیری ویژه داد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با سازمان برنامه‌ریزی استان اصفهان مذاکراتی انجام شود که حمایت ویژه‌ای از فرودگاه کاشان صورت پذیرد.

ساداتی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: اصلی‌ترین مساله‌ای که مقرر شد پیگیری شود بحث واگذاری فرودگاه کاشان به سازمان فرودگاه‌های کشور است که این امر منجر به پایداری فرودگاه می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم مجددا پروازهای فرودگاه کاشان راه‌اندازی شود تا مردم بتوانند از این قابلیت جهت سفرهای مختلف خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

واگذاری فرودگاه کاشان به سازمان فرودگاه‌های کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.