سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۱۳ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی فارس از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون با اجرای عملیات گاز رسانی به ۱۰۲ روستای استان، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان فارس از گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

وی افزود: با تلاش دولت خدمتگزار و نیرو‌های شرکت گاز استان فارس، برای گازرسانی به ۹۵ شهر و یک هزار و ۶۴۱ روستای استان تاکنون ۲۵ هزار و ۵۴۷ کیلومتر شبکه گازرسانی احداث شده است.

حسینی ادامه داد: همچنین در این مدت، یک هزار و ۵۲۷ کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان ایجاد شده است که رقمی قابل توجه است و نشان از عزم جدی برای توسعه خدمات زیر بنایی در استان فارس دارد.

به گفته وی، با تلاش کارکنان شرکت در بخش‌های مختلف افزون بر ۲۷۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهر‌ها و یک هزار و ۲۵۳ کیلومتر نیز در روستا‌های استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه ۹۵ شهر استان فارس در مقطع کنونی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، متوسط ضریب پوشش گاز طبیعی در جامعه شهری استان را ۹۹.۳ درصد اعلام کرد.

حسینی همچنین تعداد روستا‌های برخودار از گاز در استان فارس را یک هزار و ۶۴۱ روستا و متوسط ضریب برخورداری جامعه روستایی در استان فارس از نعمت گاز طبیعی را حدود ۷۲ درصد برآورد کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی و با اشاره به آغاز فصل سرما از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در استان فارس خواست تا با بررسی وسایل گازسوز و مسیر‌های دودکش ساختمان‌های محل سکونت خود از بروز حوادث ناگوار مرتبط جلوگیری به عمل آورند.
انتهای پیام/م

گاز رسانی به ۱۰۲ روستای استان فارس

برچسب ها: گاز ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.