سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط اقتصادی کرمانشاه و سلیمانیه گسترش می یابد

نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه ایران را یکی از مهمترین شرکای تجاری عراق دانست و گفت: باید مسائل و مشکلات مرز پرویزخان برطرف شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ یاسین رحیم فرج  نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه در سفر به استان کرمانشاه اظهار داشت: در این سفر هیئتی از سلیمانیه و گرمیان به این استان آمدند که بهترین هیئت در زمینه تبادلات تجاری با ایران هستند هدف از این سفر این است که تجار و بازرگانان ما بتوانند همتایان خود را در استان ببینند و تحرکی در روابط اقتصادی به وجود آورند.

وی  بیان کرد: تامین نیازمندی‌ها تنها فشاری است که در حال حاضر بر مردم اقلیم وارد است و ما نیز در تامین نیازمندیهای مردم خود را ملزم به تامین آنها می کنیم.

رحیم فرج در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و مشکلات مرز پرویز خان اشاره کرد و گفت: با همکاری مشترک و همفکری باید همه این مشکلات را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: مرز پرویز خان بیش از آنکه برای اقلیم کردستان اهمیت دارد برای ایران با اهمیت است چرا که مرزی است که دو بخش عربی و کوردی عراق با جمهوری اسلامی رابطه نزدیک دارند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه افزود: همانطور که در جلساتی که در خصوص بحث سرمایه گذاری داشتیم قرار شد کسانی که از اقلیم در ایران سرمایه گذاری کنند هیچ تفاوتی با یک ایرانی نداشته باشند و تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار بگیرد و همینطور به عکس برای سرمایه گذاران ایرانی در اقلیم هم همین امر محقق شود.

وی از سفر قریب الوقوع استاندار سلیمانیه عراق به کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: با این نشست ها شاهد گسترش روابط اقتصادی این ۲ استان باشیم.

 

انتهای پیام/ز

سفر قریب الوقوع استاندار سلیمانیه عراق به کرمانشاه

برچسب ها: صادرات ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.