نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری در کردستان عراق فراهم است، گفت: از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ایرانی استقبال می‌کنیم.

استقبال اقلیم از سرمایه گذاران ایرانی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  یاسین رحیم فرج  نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با هیئت تجاری سلیمانیه عراق که در اتاق بازرگانی کرمانشاه اظهار داشت: ما بر اساس تغییرات و تحولاتی که پیش می آید با تشکیل کمیته های مشترکی به دنبال پیشبرد روابط دوکشور هستیم.

وی گفت: اعمال تحریم هایی که آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرده می تواند بر اقتصاد و بحث تجاری ما هم تاثیر بگذارد ما به توافقاتی که پیش از این با اتاق بازرگانی استان کرمانشاه داشتیم پاییند خواهیم بود و امروز آمدیم تا برای افزایش این روابط برنامه ریزی کنیم. 

وی اظهار داشت: در حال حاضر گفتگوهایی میان اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق با هدف رفع مشکلات میان آنها در جریان است و انتظار داریم به دنبال آن وضعیت جدید اقتصادی در اقلیم حاکم شود و ما بتوانیم شرایط بهتری در آینده شاهد باشیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق بیان کرد: قانون سرمایه گذاری در اقلیم کردستان دارای تفاوتهای زیادی با قانون سرمایه گذاری حکومت فدرال عراق است و سرمایه‌گذاران می توانند از موقعیتی که در اقلیم کردستان است بیشتر استفاده ببرند.

انتهای پیام/ز



حضور هیئت تجاری سلیمانیه عراق در اتاق بازرگانی کرمانشاه

برچسب ها: عراق ، اتاق بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.