سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت سازمان توسعه تجارت ایران:

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری جسورانه برگزار می‌شود

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری جسورانه در ایران (VENTURE CAPITAL) توسط سازمان توسعه تجارت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمدعلی امیرفخریان؛ رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: این همایش با هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و غیر دولتی داخل و خارج از کشور، در تاریخ هفتم و هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری جسورانه گفت: رویداد مذکور در راستای بهره مندی از خدمات صندوق‌های بین المللی (INTERNATIONAL FUNDS) و همچنین حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs)، استارت آپ‌ها (STARTUPS)، تسهیل کنندگان تجاری (FACILITATORS) و ترغیب مشارکت سرمایه گذاران و فعالان تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا و همچنین با هدف برنامه ریزی موثر و ایجاد زمینه لازم برای بومی سازی دانش فنی و توسعه همکاری‌های بین المللی در کشور انجام می‌شود.

امیرفخریان ادامه داد: پیشنهاد می‌شود بنگاه‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های توانمند استان، واحد‌های علاقه‌مند به ورود به بازار‌های بین المللی و همچنین مالکان پروژه‌ها و طرح‌هایی که نیازمند تامین مالی هستند، در این رویداد ملی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری جسورانه از جمله محل برپایی، نحوه ثبت نام و اسامی سخنرانان به وب سایت www.vc-international.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام// ه.ز

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری توسط سازمان تجارت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.