سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ثبت احوال استان خبرداد؛

صدور ۶۱۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان / پایان سالجاری آخرین مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: تا کنون بیش از ۵۶۵ هزار نفر در استان یزد کارت ملی هوشمند دریافت کردند و آخرین زمان ثبت نام کارت ملی تا پایان سالجاری است.

مکرمی مدیرکل ثبت احوال استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با اشاره به در خواست‌های انجام شده در استان یزد برای دریافت کارت ملی هوشمند گفت: ۶۱۰ هزار نفر درخواست صدور کارت ملی هوشمند را دادند که از این تعداد ۵۶۵ هزار ۵۵۸ نفر کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته وتعداد ۲۰۰ هزار نفر نیز در سطح استان یزد هیچگونه اقدامی را انجام نداده اند و نهایت زمان ثبت نام کارت هوشمند ملی تاپایان سال ۹۷ خواهد بود و قابل تمدید نیست.

مکرمی به فعالیت ۲۸ دفتر پیشخوان در استان در جهت تکمیل ثبت نام کارت هوشمند ملی اشاره کرد و افزود: در هفته جاری یک دفتر پیشخوان دیگر افتتاح می‌شود که شهروندان می‌توانند جهت انجام ثبت نام کارت ملی هوشمند به آن مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: ۱۲ هزار کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان سطح استان وجود دارد که هنوز شهروندان برای دریافت مراجعه نکردند و هفته آینده سریال کارت‌های قدیمی برای افرادی که درخواست کارت جدید دادند باطل شده و از خدمات این کارت در هیچ اداره دولتی بخصوص بانک‌ها با همان سریال‌ها نمی‌توانند از خدماتی بهرمند شوند.

مکرمی تعداد ولادت در نه ماهه سالجاری را ۱۷ هزارو ۵۳ مورد، تعداد وفات را سه هزارو ۴۶۵ مورد، تعداد ازدواج را ۵هزارو ۳۱۶ مورد و تعداد طلاق را یک هزارو ۴۶۹ مورد عنوان کرد.

مدیرکل ثبت احوال  استان یزد بیان کرد: اسامی امیرعلی، امیرحسین و علی در پسران و فاطمه، حلما و زهرا در دختران به ترتیب بالاترین تعداد را در استان یزد در نه ماهه سال۹۷ ازآن خود کرده است.


انتهای پیام/ ا

وجود 200 هزار کارت ملی هوشمند بلاتکلیف در یزد

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.