سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مدیر امور استانهای سازمان صدا و سیما:

تودیع و معارفه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

مراسم تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سالن همایش های این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم و مسئولان استانی برای حسن انجام وظیفه در این مرکز گفت: یکی از بزرگترین دغدغه دوران مسئولیت اینجانب خدمتگزاری به مردم و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد بود.

یوسف افشارنیا افزود: بازسازی ساختمان های این مرکز، تلاش برای ارتقاء زیرساخت ها در سطح بالاترین مراکز کشوری، بهبود معیشت کارکنان از جمله اقدامات دوران مسئولیت اینجانب در مرکز صدا و سیمای استان بود.

وی بیان کرد: به همت کارکنان پرتلاش شبکه دنا، مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فنی بین سه مرکز برتر کشور بوده و در زمینه مستند سازی نیز جز قطب های اصلی کشور بوده است.

افشارنیا گفت: هر سال حداقل ۲۰ مستند فاخر در این مرکز تولید شده است و پوشش ۹۰ درصدی استان از شبکه دیجیتال از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در دوره مسئولیت خود در استان دانست.

مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم حرکت به سمت پوشش همه جانبه دیجیتال حمایت همه جانبه از مسئولان استان برای توسعه، توجه ویژه به حوزه گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های اصلی برنامه سازی در این مرکز، افزایش سهم برنامه های امید آفرین و توجه ویژه به فضای رسانه‌ای به عنوان رسانه مکمل را از جمله برنامه‌های پیشروی مرکز کهکیلویه و بویراحمد در دوران مسئولیت خود برشمرد.

در پایان این مراسم از خدمات 5 ساله دکتر یوسف افشار نیا تقدیر و حکم مدیریت آقای امیر رئوف به عنوان مدیرکل جدیدصدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد به وی اهدا شد.
امیر رئوف پیش از این معاون سیمای صدا وسیمای استان فارس بود.
دکتر افشارنیاز نیز با حکم آقای علی عسکری رییس سازمان صدا وسیما مدیر کل صدا وسیمای استان چهار محال وبختیاری شد.

 انتهای پیام/غ

معرفی مدیر کل جدید شبکه دنا

 

برچسب ها: صدا و سیما ، مستند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.