سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۵ سارق در شهرستان بابلسر

۱۵ سارق به همراه ۱۶ فقره انواع سرقت در شهرستان بابلسر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، منزل و اماکن عمومی در  شهرستان بابلسر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۵ متهم به سرقت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، افزود: در بازدید از محل اختفای متهمان، کلیه اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلبیس است، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در شهرستان بابلسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.