سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی خط پرواز باربری به کشور‌های حاشیه خزر

استاندار مازندران از آمادگی ایرلاین بومی این استان برای راه اندازی خط صادراتی پرواز به کشور‌های حاشیه خزر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی با اشاره به لزوم توجه به تجهیز ناوگان ایرلاین بومی وارش و تقویت صادرات محصولات مازندران به کشور‌های حاشیه خزر گفت: موضوع تجهیز ناوگان حمل و نقل هوایی به عنوان مصوبه در این جلسه مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی به مهلت دو هفته‌ای ویژه توسعه حمل و نقل هوایی و نیز تصمیم گیری برای ساخت سردخانه اختصاصی کالا‌های صادراتی اشاره کرد و افزود: ایرلاین بومی وارش نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

حسین زادگان گفت: بخش خصوصی تمایل خود را برای راه اندازی پرواز‌های آسیای میانه و نیز توسعه صادرات اعلام کرده که این موضوع امکان رشد گردشگری، تعمیق روابط خارجی و تورگردانی را محقق خواهد کرد.

استاندار مازندران از ایجاد زمینه برای راه اندازی حدود ۱۵۰ طرح کلان اقتصادی، صنعتی، خدماتی و فرهنگی خبر داد و افزود: با هدف بررسی مناسب و یکپارچه و نیز بودجه ریزی درست اعتبار، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی ادغام می‌شود. همچنین نمایشگاه‌های دائمی صنایع دستی با الویت شهرداری‌ها در شهر‌های ساحلی این استان ایجاد خواهد شد.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های عمومی مازندران نیز با اشاره به فضا سازی برای راه اندازی پرواز خارجی گفت: با مشخص شدن میزان بار، صادرات و ساخت سردخانه با محوریت فعالان بخش خصوصی امکان رشد صادرات این استان وجود داشته و آماده فعالیت عملیاتی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ م

اجرای برنامه خط صادراتی پرواز در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.