سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور:

استفاده از ظرفیت‌های مازندران برای توسعه کشور

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور در ساری گفت: در راستای توسعه کشور می‌توان از ظرفیت‌های مازندران استفاده کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران گفت: مردم مازندران خوشحال از انتخاب یک استاندار بومی هستند.

وی با بیان اینکه در انتخاب آقای حسین زادگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان، ملاحظات و معیار‌هایی لحاظ شد، افزود: تنوع تجربه مدیریت در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و تعامل سازنده با نمایندگان مازندران سبب انتخاب استاندار مازندران شد.

سرمست گفت: محبوببت، مقبولیت و سرمایه اجتماعی آقای حسین زادگان در این استان کسب کرده از وی به عنوان یک استاندار محبوب ساخته است.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه در هیچ استانی این استقبال و محبوبیت مشاهده نشده است، افزود: وقتی آقای حسین زادگان را برای استانداری انتخاب کردیم، برخی‌ها برای پیگیری کار از نام مستعار با عنوان حاج مجید وی را خطاب می‌کردند.

سرمست گفت: توسعه حمل و نقل و زیرساخت‌های راه در یک فضای همدلانه با مشارکت همه امکان پدیر می‌شود.

وی خطاب به استاندار جدید مازندران افزود: با مازندرانی‌های مقیم تهران حتما در ارتباط باشید و یک نهضتی را با پشتوانه سرمایه اجتماعی برای پیشرفت استانتان راه اندازی کنید.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: مازندرانی که در تولید برنج موفقیت دارد برای هویت بخشی آن برنامه ریزی شود و در اولویت کارتان قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از قابیلت‌های استخراجی، تنظیمی، تلفیقی و استفاده از توانمندی هلی نمادین رمز موفقیت دولت‌ها است.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این آیین گفت: مازندران استحقاق بهترین‌ها است و با حمایت دولت بهترین موفقیت‌ها نصیب مازندران می‌شود.

وی افزود: علت اینکه هنوز انتظارات مردم حل نشده عدم همگرایی بود که استاندار قبلی بخشی از این راه را رفتند.

حسین زادگان گفت: بنیاد توسعه و تعالی که با همت آقای اسلامی راه اندازی شده باید با همین نقشه راه ادامه یابد.

استاندار مازندران افزود: تعصبات صنفی و بخشی سبب شد تا همراهی لازم انجام نشود و با تقویت روابط استاندار و نمایندگان مجلس می‌توان مشکلات را حل کرد.

حسین زادگان افزود: امید اجتماعی، تدبیر و تلاش اقتصادی و اعتدال سیاسی شعار اصلی ما است و آن را پیگیری می‌کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات محمد اسلامی استاندار قبلی مازندران قدردانی و احمد حسین زادگان به عنوان استاندار مازندران معرفی شد.


انتهای پیام/آ

برچسب ها: وزارت کشور ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.