سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی دپوی محصولات کشاورزی در حاشیه جاده‌های پیرانشهر

فرماندار پیرانشهر گفت: دپوی محصولات کشاورزی درحاشیه جاده ها برای جلوگیری از بروز تصادفات باید ساماندهی شوند.

ترابی فرماندار پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به اینکه  وجود حاشیه جاده‌ها در کاهش تصادفات اهمیت دارد، باید اداره راه و شهرداری‌ها این موضوع را ساماندهیکنند و لایروبی رودخانه‌های شهرستان برای جلوگیری از بروز سیل   را امری ضروری دانست.

 بخشدار مرکزی نیز در  رابطه لایروبی رودخانه‌ها گفت:تا کنون لایروبی ۶ کیلومتر از مسیر رودخانه حاجی برایم در روستای کهنه لاهیجان و زیوه انجام شده و ۴ پل در این روستا‌ها بازسازی و مرمت شدند. همچنین بازسازی دیوار ساحلی روستای بیکوس انجام شده است و جابجایی تیر‌های برق در مناطق روستایی برای جلوگیری از قطعی برق انجام شده است.

مهندس محمدی رئیس اداره راه شهرستان پیرانشهر افزود: پیشنهاد شده است در چند نقطه از شهرستان زمین‌های خاصی تسطیح و آماده شوند که محصولات کشاورزی از جمله چغندر و سیب‌های زیردرختی، به طور موقت در این اماکن دپو شوند.

ابراهیمی بخشدار لاجان نیز در این زمینه گفت: لایروبی کانال‌های داخلی روستا‌های جلدیان، لایروبی رودخانه لیکبن، لایروبی پل‌ها و شن ریزی و تسطیح راه‌های روستایی و تجهیز راهدارخانه پسوه انجام شده است. همچنین برای برف روبی مسیر‌های مختلف این بخش با شرکت‌های مختلف فعال در سد‌ها و تونل انتقال آب، تیپ ارتش و شرکت‌های راهسازی هماهنگی انجام شده است تا در مواقع بحرانی از وسایل این شرکت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام / س خ

ساماندهی  دپوی محصولات کشاورزی در پیرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.