سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود

در مراسمی از ۲۸ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش‌های پژوهش، ارتباط با صنعت، تولید علم و فناوری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود  با اشاره به جایگاه پژوهش در مراکز علمی، گفت: در هر مرکز علمی و حوزوی باید تحقیقات متناسب با با نیاز جامعه انجام شود و توجه به زندگی مردم در اولویت امور قرار گیرد.

محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز قرار گرفتن این دانشگاه در جمع دانشگاه‌های برتر جهان و کسب عنوان دانشمند یک در صد برتر دنیا با تلاش یکی از اعضای هیات علمی را از دستاورد‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه عنوان کرد.

علی دستفان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرودنیز گفت: ۶۰ درصد استادان و ۵۰ درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در عرصه پژوهش و فناوری فعال هستد.

به گفته دستفان، در یکسال اخیر قراردا‌های علمی پژوهشی این دانشگاه با مراکز برون دانشگاهی و واحد‌های صنعتی ۳ برابر افزایش یافته و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد ریالی و ۳۰۰ هزار درآمد ارزی نصیب این دانشگاه کرده است.

انتهای پیام / گ

جزئیات تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.