سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استارت آپ پزشکی جیرفت بهمن امسال برگزار می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: استارت آپ پزشکی در بهمن ۹۷ و مدرسه زمستانه در اواخر اسفند سال جاری برای اولین بار در سطح دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می‌شوند.

 فاطمه سیدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:پژوهش تلاشی سختکوشانه در جهت به دست آوردن حقایقی جدید است و هدفمند شدن پژوهش‌ها در سال‌های اخیر دلیل محکمی بر پیشرفت‌های به دست آمده بشری است.

وی افزود: با همکاری واحد‌های پژوهشی سازمان‌ها و ادارات مختلف در سطح شهرستان جیرفت می‌توان بسیاری از مشکلات منطقه مانند تغییر اقلیم و اثرات مخرب گاز‌های گلخانه‌ای را برطرف کرد.

سیدی با بیان اینکه با حمایت‌های هیئت رئیسه دانشگاه زیرساخت‌های حداقلی خوبی در زمینه فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت فراهم شده است، تصریح کرد: امضا چند تفاهم نامه پژوهشی با دانشگاه‌های مجاور از جمله دانشگاه جیرفت، دانشگاه رفسنجان، پیگیری راه اندازی مرکز جامع تحقیقات دانشگاه، پیگیری راه اندازی حیوان خانه و خرید کانکس از جمله اقدامات انجام شده برای برطرف کردن، حداقل انتظارات پژوهشگران و اعضا هیات علمی است.

وی با اشاره به افزایش شاخص H-index دانشگاه از عدد ۸ در سال ۲۰۱۷ به عدد دوازده در سال ۲۰۱۸ با ۴ رتبه افزایش اظهار کرد: ۳۰ مقاله ISI در سال ۲۰۱۸ که بیش از ۲۰ مورد آن دارای IF بوده منتشر شد و افزایش مقالات اسکوپوس در سال ۲۰۱۸ به ۳۷ مورد به چاپ رسیده است.

سیدی گفت: تیم دانشجویی دانشگاه در استارت آپ دانشگاه علوم پزشکی کرمان موفق به کسب رتبه دوم با طرح ایده «تست حساسیت پوستی پنی سیلین» شده است و در بخش نشریات پزشکی، «نشریه کاووش» با محتوای بسیار عالی به چاپ رسیده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: استارت آپ پزشکی در بهمن ۹۷ و مدرسه زمستانه در اواخر اسفند سال جاری برای اولین بار در سطح دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می‌شوند.
انتهای پیام/ی

برگزاری استارت آپ پزشکی بهمن ۹۷  در جیرفت برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.