سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار سمنان:

ارزش فعلی راه‌های استان سمنان شش هزار میلیارد تومان است/بهسازی راه‌های استان نیازمند ۲۵۰ میلیاردتومان اعتبار

ابک گفت: راه‌های استان برای بهسازی به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که قطعاً رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قدرت الله ابک سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان در جمع مسئولان استانی و شهرستانی در حاشیه نخستین سفر استاندار جدید سمنان به شاهرود گفت: ارزش فعلی راه‌های استان سمنان شش هزار میلیارد تومان است و چهار تا شش درصد ارزش راه‌های کشور در استان سمنان وجود دارد.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان به راه‌های استان تعلق‌گرفته است افزود: امسال نیز ۴۴میلیارد تومان به مجموعه راه‌های استان تخصیص پیداکرده است اما باید درمجموع گفت تفاوت‌ها در کسری بودجه زیاد است بااین‌حال خدمات‌رسانی به بهترین شکل انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه بهسازی راه‌های استان سمنان نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است، تأکید کرد: این اعتبارات برای بهسازی، رفع نقاط حادثه‌خیز، راه‌سازی و غیره موردنیاز است.

ابک درباره پروژه‌های حوزه راه استان سمنان نیز، توضیح داد: جاده سمنان - فیروزکوه که ارتباط سمنان با شمال را برقرار می کند، دامغان - معلمان که ارتباط استان با جنوب را برقرار می کند، شاهرود - آزاد شهر و بیارجمند – بردسکن که می‌توانند استان سمنان را به شمالشرق و شرق برسانند در زمره مهمترین راه‌های استان هستند.

انتهای پیام / گ

بهسازی راه‌های استان سمنان نیازمند ۲۵۰ میلیاردتومان اعتبار است

برچسب ها: استانداری ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.