سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی :

جلب اعتماد مردم یکی از ارکان مهم دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسته تامین مالی از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید با تقویت بازار سرمایه و جلب اعتماد مردم به این مهم دست یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، شکوه میرشاهی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جلب اعتماد عامه مردم مهمترین رکن برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی است گفت: با توجه به برخی وقایع ناگوار در حوزه اقتصادی در سال‌های گذشته اعتماد مردم نسبت به سرمایه‌گذاری سلب شده که ضروری است این اعتماد با گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری در بورس ترمیم گردد.

وی افزود: بر خلاف موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز و برخی اقدامات خلاف قانون در جذب سرمایه‌های مردمی، بورس ایران با سابقه دیرینه و سیستم نظارتی بسیار دقیق محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری است که مردم علاوه بر کسب سود مناسب و مطمئن در رونق بخشی به تولید و اشتغال کشور نیز نقش آفرینی می‌کند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: متأسفانه عدم آگاهی و آموزش کافی منجر به این شده است که مردم تصور نادرستی از بورس داشته و فضای آن را توأم با ریسک تلقی کنند اگرچه ریسک همواره جزء جدایی ناپذیر هر نوع سرمایه‌گذاری است با این حال ریسک حضور و سرمایه‌گذاری در بورس به مراتب از آنچه مردم در گذشته تجربه کرده اند کمتر بوده و از طرفی نظارت عالیه دولت بر بورس بسیار شدید و نهادینه شده است که نباید مردم نگران حضور در بازار سرمایه باشند.

میرشاهی اظهار داشت: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری به عنوان نهاد متولی این آمادگی را دارد که پیشنهادات و دغدغه‌های کارگزاری‌ها و فعالان بازار سرمایه را مورد پیگیری قرار دهد.

انتهای پیام// ز. م
 

بورس ایران، محل مناسبی برای سرمایه گذاری مردم است

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.