سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله مومن در بیمارستان بستری شد

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،یکی از اعضای دفتر آیت‌الله مؤمن با اشاره به بستری شدن این عضو مجلس خبرگان گفت: آیت‌الله مؤمن از اعضای مجلس خبرگان و عضو شورای نگهبان در یکی از بیمارستان‌های قم بستری‌ شده که الحمدالله نسبت به ابتدای بستری شدن حال ایشان بهتر شده است.

وی بیان کرد: از مردم درخواست داریم برای سلامتی ایشان دعا کنند.

آیت الله محمد مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری ،عضو در شورای نگهبان، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای عالی قضایی، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای عالی سیاستگذاری و رئیس حوزه علمیه قم، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجمع جهانی اهل بیت(س)، عضو هیئت امنای دانشگاه قم و رئیس دادگاه عالی قم از جمله مسؤولیت هایی است که این عالم ربانی عهده دار بوده است.

وی امروز به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های شهر قم بستری شد.

در پی بستری شدن آیت الله مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری در یکی از بیمارستان های قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از ایشان عیادت و روند درمانی را پیگیری کرد.

وی در خصوص وضعیت حال عضو شورای نگهبان عنوان کرد: آیت الله مومن شب گذشته در یکی از بیمارستان های قم بستری شدند و از همان دقایق اولیه روند درمانی توسط تیمی از پزشکان مجرب آغاز شد.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات درمانی در حال اجرا است و دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز پیگیر وضعیت ایشان هستند که گزارش مسائل درمانی به شخص وزیر گزارش می شود.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در باره آخرین وضعیت آیت الله مومن گفت: در حال حاضر سطح هوشیاری ایشان بسیار پایین است و تیم پزشکی بیمارستان در تلاش برای مداوای ایشان هستند.

وی افزود: تیم پزشکی ویژه‌ای از تهران برای مداوای ایشان به سمت قم حرکت کرده که به زودی کار معالجه ایشان را به عهده خواند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد: پزشکان و کادر درمانی بیمارستان از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به آیت الله مومن و اجرای روند درمانی ایشان، دریغ نکرده و تمامی اقدامات درمانی مورد نیاز را انجام می دهند که امیدواریم با دعای خیر مردم شاهد بهبود وضعیت ایشان باشیم.

انتهای پیام/ح

آیت الله مومن در بیمارستان بستری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.