سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان ملی تبدیل شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان ملی تبدیل شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به یک گفتمان ملی تبدیل شود و در این زمینه جوانان به دلیل تحرک و نشاط اجتماعی بیشتر، نقش محوری را برعهده دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: صدا و سیما و مجموعه رسانه‌های نظام، مراکز علمی و دانشگاهی، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم هر یک در گفتمان سازی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نقش قابل توجهی را برعهده دارند و باید در مدت کوتاه باقی مانده تا ابلاغ سند برای اجرا، نظرات خود برای تکمیل شدن آن را ارائه دهند.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه نیز می‌توانند در این مدت با برگزاری درس‌های سطوح عالی حوزه همچون درس خارج، ابعاد مختلف فقهی این سند را به صورت دقیق و علمی بررسی کنند و نتایج آن را در اختیار تهیه کننده متن نهایی این الگو، قرار دهند.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری با اشاره به جایگاه تاثیرگذار رسانه‌ها در پرداختن به به این موضوع، گفت: یکی از گزاره‌های مهم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مساله دین است که انتظار می رود رسانه‌ها با ایجاد گفتمان سازی در جامعه علاوه بر تاکید بر جنبه دینی این سند رشد و کارایی سند الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی را برای ۵۰ سال آینده افزایش دهد.
 
انتهای پیام/ن
 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.