سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس نژاد اقلید برنده تیم‌های فارسی دسته یک فوتسال

شاهد شیراز مقابل مقاومت عباس نژاد اقلید شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۳ لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم مقاومت عباس نژاد اقلید با ۲ گل میهمانش شاهد شیراز را از پیش رو برداشت.

بهزاد امانی و مسعود هدایت زننده ۲ گل تیم عباس نژاد اقلید بودند.

فقیه سرپرست شاهد شیراز در پایان بازی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم شاهد با جدا شدن چند بازیکن اصلی خود در نیم فصل و بروز مشکلات مالی، موفق به جذب بازیکن جدیدی نشد و متاسفانه نتایج نامطلوب ما در دور برگشت آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود:در دیدار با عباس نژاد اقلید موقعیت‌های مناسبی را برای گلزنی داشتیم که بازیکنان با دقتی از دست دادند.

سرپرست شاهد تصریح کرد: تمام هدف ما کسب امتیاز و پیروزی در دو بازی آینده است تا بتوانیم در لیگ دسته یک فوتسال باقی بمانیم.

در پایان هفته ۱۳ تیم مقاومت عباس نژاد اقلید و شاهد شیراز با ۱۲ و ۹ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول رده بندی گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

تیم صدرا شیراز دیگر نماینده فارس هم ۳-۲ مغلوب میهمانش هایپر شهر شاهین شهر شد تا همچنان با ۳ امتیاز و قرار گرفتن در انتهای جدول گروه نخست، خطر سقوط به لیگ دسته ۲ را احساس کند.

در هفته ۱۴ مسابقات دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور جمعه هفت دی ماه، الماس شهر قم با صدرا شیراز، شاهد شیراز با ایرالکو اراک و مقاومت تهران با مقاومت عباس نژاد اقلید مصاف می‌کنند.
انتهای پیام/م

شکست شاهد شیراز در اقلید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.