سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین استخر سرپوشیده در ممسنی با حضور وزیر ورزش و جوانان/ وزیر ورزش: ۳ هزار طرح نیمه کاره در کشور وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان با سفر به شهرستان ممسنی، نخستین استخر سرپوشیده این شهرستان را به بهره برداری رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با سفر به شهرستان ممسنی، نخستین استخر سرپوشیده این شهرستان را به بهره برداری رساند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت نورآباد ممسنی بیان کرد: ۳ هزار طرح نیمه کاره در کشور وجود دارد که تلاش ما بر این است تا فجر چهلم و پایان سال ۹۷، ۵۰۰ طرح آن به بهره برداری برسد.

وی افزود:  امروز خرسندیم که مردم نورآباد ممسنی صاحب نخستین استخر سرپوشیده خود شدند و امیدوارم بهره برداری از این طرح زمینه ساز بروز استعداد‌های ورزشکاران این شهرستان شود.

وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به نور آباد ممسنی ۱۰ چمن مینی فوتبال روستایی را با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال را نیز به بهره برداری رساند.

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس هم گفت: این مجموعه از دو سالن ورزش رزمی، استخر، سونا و جکوزی تشکیل شده و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته است و در مدت ۲ سال عملیات اجرایی آن بطور انجامید.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهدای صنعت نفت ممسنی در ۱۵۰۰ متر مساحت ساخته شده و ۲ هزار متر زیربنا دارد و نخستین استخر سرپوشیده شهرستان نورآباد ممسنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/چ

افتتاح استخر در ممسنی با حضور وزیر ورزش و جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.