امام جمعه کازرون گفت: دو‌ سال می‌شود که وزیران به این شهرستان نیامده بودند و با مسافرت وزیر ورزش و جوانان طلسم نیامدن وزرا به کازرون شکست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با سفر به کازرون در جمع ورزشکاران و نهاد‌های مردم نهاد این شهرستان حضور یافت.

در این دیدار که مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون گفت: از این که با مسافرت وزیر ورزش و جوانان طلسم نیامدن وزرا به کازرون شکست، خدا را سپاسگزاریم، زیرا دو‌ سال می‌شود وزیران به این شهرستان نیامده بودند.

وی ادامه داد: ما یک تشکر بابت زحماتی که آقای سلطانی فر در زمان تصدی گری میراث فرهنگی برای ثبت مجموعه بیشاپور در یونسکو کشیدند بدهکاریم و امیدواریم امروز هم در سمت جدید، تلاش بسیاری برای پیشرفت ورزش کازرون انجام شود.

 حجت الاسلام خرسند در خصوص خواسته‌های مردم کازرون با بیان اینکه شهرستان کازرون ۳۰۰ هزارنفر جمعیت دارد و ۱۳۰۰ شهید را در دل خود جای داده است، افزود: ورزشگاه کازرون مربوط به ۵۰ سال پیش بوده و دست نخورده است و مردم این شهرستان نیازمند یک ورزشگاه و سالن استاندارد و‌ مجهز برای مسابقات هستند که امیدواریم شما دستور لازم را صادر فرمایید.

امام جمعه کازرون بیان کرد: در حوزه ورزش همگانی کازرون با داشتن طبیعت منحصر بفرد نیاز به مکان‌هایی برای ورزش مردم دارد که شهرداری می‌تواند با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان در این حوزه فعالیت کند و تنها امیدواری ما این است که با سفر وزیر ورزش و جوانان به کازرون، در دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی گام‌های موثری برداشته شود.

وی از رحمانی سرپرست استانداری فارس هم در خواست کرد: توجه این نهاد استانداری تنها به شیراز نباشد و معطوف به شهرستان‌ها هم شود و برنامه ریزی وزیران در سفر به استان فارس با عدالت بیشتری صورت گیرد، چون خواسته‌های شهرستان‌ها تنها در حوزه ورزش نیست و نیاز به زمان بیشتری دارد.

رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان کازرون نوید بخش توسعه هرچه بیشتر ورزش خواهد بود و این شهرستان از اقوام مختلفی تشکیل شده که در حوزه ورزش قهرمانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، چون استعداد‌های بسیاری را در رشته‌هایی همچون هندبال و کشتی و سایر رشته‌ها در دل خود جای داده و مسئولین استانی و کشوری باید بیشتر توجه خود را به آن معطوف کنند.

رضازاده همچنین گفت: در یکی دو‌سال اخیر ما وزرای دادگستری، مسکن و شهرسازی و وزیر نیرو را در شهرستان کازرون پذیرا بودیم و مشکلات زیرساختی کازرون را دیدند و حضور یک مسئول و دیدار نزدیک با مردم و دغدغه هایشان می‌تواند به رفع مشکلات کمک شایانی کند.

اکبرپور نماینده حوزه جوانان استان فارس و شهرستان کازرون در خصوص دغدغه این قشر گفت: از وزیر ورزش تقاضا داریم در موضوع امریه بکارگیری جوانان و نخبگان در سازمان‌های مردم نهاد و شناسه ملی ثبت جوانان، وام‌های ازدواج که مبالغ آن ناچیز است و مشکلی را حل نمی‌کند، نیاز به اتاق فکر که در استان فارس آغاز بکار کرده، اما نیازش در سایر استان‌ها احساس می‌شود و جای کار بیشتری دارد، بکارگیری ۳۰ درصد از جوانان نخبه و مستعد در سازمان‌ها و ساخت خانه جوانان کازرون از موضوعاتی است که توجه وزیر ورزش و جوانان را طلب می‌کند.

وزیر ورزش

وزیر ورزش

وزیر ورزش

امام جمعه کازرون: مسافرت وزیر ورزش و جوانان طلسم نیامدن وزرا به کازرون را شکست

امام جمعه کازرون: مسافرت وزیر ورزش و جوانان طلسم نیامدن وزرا به کازرون را شکست

انتهای پیام/چ

سفر وزیر ورزش به کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.