سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی: کل فوتبال ایران باید برای درآمدزایی به بخش خصوصی واگذار شود/ پیشکسوتان حیثیت یک باشگاه هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: فوتبال ایران از لحاظ استعداد در سطح جهانی قرار دارد، اما برای درآمدزایی باید به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پنجعلی درباره برگزاری دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیشکسوتان این باشگاه گفت: مقابل نایب قهرمان آسیا بازی کردیم و خیلی هم لذت بردیم. این دیدار به ما چسبید و تداعی کننده خاطرات بچه ها بود.

پنجعلی درباره بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: باید این اتفاق بیفتد چراکه خصوصی سازی پرسپولیس به سود فوتبال ما است. اعتقاد دارم اگر مدیریت قوی در فوتبال ایران اعمال شود در سطح دنیا حرف های زیادی برای گفتن داریم. بسیاری از بازیکنان ایرانی خارج از مرزهای کشورمان بازی می کنند و این استعداد بین فوتبالیست های ایرانی وجود دارد. تنها امکانات و زیرساخت نداریم. تامین امکانات هم مستلزم ورود مردم به کار است تا از این طریق درآمدزایی داشته باشیم. باید مانند همه جای دنیا به فوتبال به عنوان یک صنعت نگاه کنیم.جایگاه ما فراتر از این هاست.

پنجعلی درباره انتقادهای بهروز رهبری فرد به نحوه مدیریت علی پروین در تیم پیشکسوتان پرسپولیس و تقسیم ناعادلانه پول بین بازیکنان این تیم بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم. مگر بد است پولی بین بازیکنان تزریق شود‌ اما بازیکنان تیم پیشکسوتان برای هدف دیگری دور هم جمع می شوند و به مسائل مالی توجهی ندارند. اگر بتوانیم می خواهیم از طریق تشکیل تیم پیشکسوتان و جذب حامی مالی در بحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس هم شرکت کنیم.

او درباره هدف پیشکسوتان پرسپولیس از خرید این باشگاه و اینکه آیا منابع مالی برای این امر فراهم شده است، گفت: علی پروین درجریان این موضوع قرار دارد و حمایت زیادی هم از پیشکسوتان برای تحقق این امر وجود دارد. البته ابتدا باید دید دولت چه تصمیمی دارد و می خواهد پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند؟ باید ایرادهای این موضوع هم بررسی شود. نه تنها پرسپولیس بلکه کل فوتبال ایران باید به بخش خصوصی واگذار شود تا از این طریق به درآمدزایی برسد‌. پخش بازی ها، تبلیغات و بلیت فروشی بازی ها باید در اختیار باشگاه ها قرار بگیرد درحالیکه چنین امری در فوتبال ایران وجود ندارد. مشکل فوتبال ایران همین است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره اظهارات بهروز رهبری فرد مبنی بر نقش علی پروین در انحلال تیم استیل آذین بیان کرد: فکر می کنم در بدنه تیم های باشگاهی کل دنیا پیشکسوتان حضور دارند و از توانایی آنها استفاده می شود. واقعیت اینست که یک باشگاه با پیشکسوتانش معنی پیدا می کند. این بازیکنانی هم که اکنون در پرسپولیس حضور دارند سال های دیگر پیشکسوت می شوند. مانند همین بازیکنان زمانی مردم به افرادی که اکنون پیشکسوت هستند عشق ورزیدند و با آنها زندگی کردند. خدا همه رفتگان را بیامرزد و زمانی هم نوبت ما می شود که جنازه مان را دور امجدیه (شیرودی) بچرخانند اما واقعیت اینست که پیشکسوتان عقبه و حیثیت باشگاه هستند و باید به آنها اهمیت داد. همانگونه که ما به گذشتگان خود افتخار می کنیم بازیکنان فعلی هم به ما افتخار می کنند.


بیشتر بخوانید:

پروین روبروی برانکو قرار گرفت/ خودزنی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی + تصاویر

پست عجیب اینستاگرامی معاون باشگاه پرسپولیس

برگزاری تمرین سرخپوشان / تغییر پست پرسپولیسی‌ها در تمرین


انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی در خصوص جایگاه پیشکسوتان در فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.