سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در محدوده شهری میاندوآب

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب گفت: تصادفات منجر به فوت در محدودی شهری نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ سید عبداله موسوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب در جلسه مدیریت بحران میاندوآب با ارائه آماری گفت: در ۹ ماهه امسال در محدوده شهری ۱۰ فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ دردصد کمتر است.
 
سرهنگ موسوی ادامه داد: ۳۷ نفر هم در تصادفات داخل شهری مجروح شده اند که این آمر هم نسبت با یال قبل کاهش ۴ دردصدی را نشان می‌دهد.
 
وی به همکاری خوب شهرداری با پلیس راهور میاندوآب هم اشاره کرد و گفت: وجود دو پل غیر همسطح و سه پل همسطح در میاندوآب در ایامی که بارش باران و برف را در شهرستان خواهیم داشت می‌تواند موجب ایجاد ترافیک و بروز حوادث رانندگی شود که انتظار می‌رود با جای دادن بسته‌های شن و نمک در این پل‌ها و استفاده آن در ایم بارندگی از بروز چنین حوادثی جلوگیری نماییم.

گفتنی است، میاندوآب در سر پنج راهی میان شهر‌های شاهیندژ، بوکان، مهاباد، ملکان و چاروایماق قرار دارد و سه استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و کردستان را به هم متصل کرده است وجمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۷۳۹۴۹ نفر بوده است.
 
انتهای پیام/
 

برگزاری جلسه مدیریت بحران

 
برچسب ها: پلیس ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.