رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از آماده باش هزار و صد نفر از پرسنل در طرح زمستانی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سرهنگ سعیدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در مراسم آغاز طرح زمستانی گفت:این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۲ آذر آغاز و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد؛ که در این طرح تمامی نیرو‌ها به صورت شبانه روز در گردنه‌های برف گیر، نقاط کوهستانی و صعب العبور و داخل شهر‌ها با همکاری و تعامل تمامی سازمان‌های خدمات رسان در سطح استان و در جهت کاهش تصادفات و انضباط ترافیکی و روانسازی ترافیکی و... حضور خواهند داشت.
 
وی در ادامه افزود:این رزمایش با هدف ایجاد آرامش خاطر برای شهروندان و با حضور ۱۷۰ تیم محسوس و ۲۸ تیم نامحسوس و هزار و صد نفر از پرسنل در تمامی محور‌ها اجرا می‌گردد.
 
وی گفت: نیرو‌های خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم وطنان در طول محور‌های مواصلاتی استان هستند، چرا که حضور پلیس و نیرو‌های خدماتی و امدادی در طول این مسیر‌ها ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در طول تردد در محور‌های مواصلاتی به شمار می‌رود.

سرهنگ سعیدی در پایان گفت: از مردم درخواست می‌شود حتی المقدور از سفر‌های غیر ضرور پرهیز و در صورت اقدام برای سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند، علاوه بر تجهیز خودرو به لاستیک یخ شکن و ایمنی و سالم بون چراغ‌ها زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی، لباس گرم، پتو، آب و مواد خوراکی به همراه داشته باشند تا با همکاری شهروندان با نیرو‌های امدادی و خدماتی و پلیس سفری ایمن را پشت سر بگذارند.
 
انتهای پیام/
 

رزمایش طرح زمستانه در انتظامی استان آغاز شد

 
برچسب ها: حمل و نقل ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.