سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند خانوادگی زمین خواری در رامسر

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری باند خانوادگی زمین خواری در رامسر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته و کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی سودجو در منطقه گردشگری مازولنگه شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی، متهمان را که با تشکیل یک باند خانوادگی با محصور کردن ۱۵ هزار مترمربع از اراضی ملی آن را در تصرف خود در آورده بودند دستگیر کردند.

سردارمیرفیضی، گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان در یک عملیات منسجم زمین‌های تصرف شده از ید متهم خارج و حصار ایجاد شده در اطراف آن تخریب شد.

فرمانده انتظامی مازندران، ارزش زمین رهاسازی شده از چنگ این زمین خواران را ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام/آ

رفع تصرف ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان رامسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.