فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از آزاد سازی یک هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی ۹ واحد مسکونی ساخته شده در اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی در این شهرستان را شناسایی کردند.
سرهنگ رضوانی با بیان این که واحد‌های ساختمانی ایجاد شده پس از هماهنگی‌های قضائی تخریب شد، گفت: با تخریب این واحد‌های غیرمجاز یک هکتار از زمین‌های ملی و کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: حفظ اراضی کشاورزی ضمن این که از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی است و تخریب آن می‌تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود
وی از شهروندان خواست قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین‌های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.
انتهای پیام/ک


تخریب ۹ واحد مسکونی غیرمجاز در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.