سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ کشته و زخمی نتیجه ۵ تصادف در محور‌های خراسان شمالی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف در محور‌های استان رخ داد که دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و کامیون بنز به دلیل تجاوز به چپ خودروی پژو در کیلومتر ۵۵ محور رباط قره بیل منجر به کشته شدن راننده پژو و مجروح شدن سرنشین آن شد.

وی افزود: تجاوز به چپ خودروی سایپا در کیلومتر ۴۶ همین محور نیز منجر به تصادف با خودروی وانت شد که طی آن یک نفر کشته شد.

سرهنگ حسین زاده گفت: در تصادف سه دستگاه خودرو شامل سواری پراید، سایپا و پژو در کیلومتر ۳۲ محور جوزک نیز که به علت عدم رعایت فاصله طولی خودروی پراید رخ داد ، یک نفر مجروح شد.

وی بیان کرد: در محور جاجرم به سبزوار نیز عدم توجه به جلو باعث خروج یک دستگاه سواری سایپا از جاده شد که یک مجروح بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: در کیلومتر ۲۱ محور خرتوت تخطی از سرعت مطمئنه واژگونی سواری سایپا و مجروح شدن یک نفر را به دنبال داشت.

وی گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف در محور‌های استان رانندگان باید با احتیاط بیشتر در محور‌های  استان تردد کنند و حتما وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

گفتنی است: خراسان شمالی هم اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه ، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی دارد.

انتهای پیام / ب 

دو کشته و ۴ مجروح در محور‌های خراسان شمالی

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.