سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان قزوین؛

اراضی ملی باید تثبیت و سند دار شوند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید هرچه سریعتر برای نقشه برداری، تثبیت و سند دار کردن اراضی ملی استان اقدام شود تا تعرض به بیت المال کاهش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین در جلسه حفظ حقوق بیت المال گفت: توسعه اقتصادی استان منوط به تثبیت اراضی ملی و دولتی است چراکه در صورت تثبیت نشدن د. برای واگذاری اراضی به سرمایه گذاران با مشکل مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: در گذشته به دلیل کم کاری، کمبود امکانات یا نیروی انسانی برای تثبیت و شناسنامه دار کردن اراضی ملی استان اقدام نشده است و هم اکنون دعاوی بسیاری در این زمینه در دستگاه قضا تشکیل می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: کوتاهی مدیران و مسئولان جامعه برای نقشه برداری و تثبیت اراضی ملی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و آن‌ها باید درباره عملکرد خود در این زمینه در دنیا و آخرت پاسخگو باشند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه بیت المال تنها به خزانه و منابع مالی محدود نمی‌شود گفت: اراضی دولتی و ملی ذخایر گرانبهایی هستند که همه مدیران و مسئولان باید به لحاظ شرعی و قانونی برای حفظ و حراست از آن‌ها تلاش کنند.

وی افزود: هم اکنون با استان‌های گیلان و همدان در خارج از استان مشکلاتی بر سر حدود اراضی وجود دارد و در داخل استان نیز ۲ روستای بویین زهرا در ۱۵۰ هکتار دچار اختلاف و درگیری هستند.

انتهای پیام/

جلسه حفظ حقوق بیت المال در قزوین

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.