سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان باختن نهمین مادر باردار مازندرانی پس از زایمان

مادر باردار ساروی پس از زایمان در یک بیمارستان خصوصی و پس از عمل دوم و بعد از انتقال به بیمارستان دولتی جان باخت.

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با تایید مرگ مادر باردار ساروی پس از زایمان گفت: شب گذشته خانم م-‌ی ۳۷ ساله در زایمان سومش با سابقه فشار خون بالا و درد شکمی به بیمارستان خصوصی در ساری مراجعه کرد و ساعت یک شب برای زایمان به اتاق عمل انتقال داده شد.

وی افزود:پزشکان این بیمارستان پس از زایمان مادر باردار بعد از ۵ ساعت متوجه تغییر در وضعیت سلامتی بیمار از جمله افت سطح هوشیاری، کاهش فشار خون و خونریزی شدند برای ثبیت و بهبودی بیمار دوباره به اتاق عمل انتقال داده شد.

عباسی گفت: برای بهبود این مریض بدحال به بیمارستان دولتی امام خمینی (ره) ساری انتقال داده شد، این مادر باردار بر اثر خونریزی جان باخت.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: هم اکنون کالبدشکافی و دریافت نمونه از بیمارانجام و پزشکی قانونی ارسال شد.

وی افزود: بزودی نتیجه تحقیقات کارشناسان پزشکی جهت تصمیات قضایی اعلام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از تشکیل ۴ پرونده قضایی در زمینه مرگ مادران باردار در استان  خبر داد وگفت:از آغاز امسال تا کنون ۹ مورد مرگ مادر باردار در استان گزارش شده است.

عباسی افزود: از این تعداد یک مورد به دلیل تصادف، ۴ مورد زیر ۲۳ هفته و بدون زایمان و ۴ مورد فوت زایمانی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت شد.
انتهای پیام/ا

مرگ مادر باردار ساروی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.