سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری

خراسان جنوبی در هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به کسب 4 رتبه برتر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  کفاشی، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت معدن و تجارت 26 آذر در تهران برگزارشد.

وی افزود: در این جشنواره از منتخبان در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی تجلیل شد که در 4 بخش خراسان جنوبی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان رتبه های برتر را کسب کردند.

کفاشی گفت: طرح راهکارهای توسعه صادرات کالا و خدمات استان به افغانستان وبررسی قابلیت های وارداتی با رویکرد محصولات خام و فآروری نشده برای صادرات مجدد در بخش طرح پژوهشی برتر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بخش سازمان پژوهشی برتر در زمینه تحقیق و پژوهش، کسب عنوان برتراز سوی دانشگاه صنعتی بیرجند در بخش مراکز پژوهشی برتر و همچنین در بخش محصول برتر تحقیق و توسعه نیز شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور( اکسید منیزیم سربیشه) برای تولید محصول فورستریت مصنوعی عناوین برتر را برای خراسان جنوبی به ارمغان آوردند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در پایان این جشنواره نیز از سند بین المللی محصولات استراتژیک استان شامل زعفران، زرشک و عناب همراه با 14 محصول دیگر کشور رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

کسب 4 رتبه برتر استان در هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صمت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.