سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر در آمل

در آستانه سالگرد حماسه بزرگ اسلامی مردمی ۶ بهمن سال ۶۰ مردم سومین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر در سطح ملی و در ۶ بخش و با محوریت این حماسه بزرگ برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی صادقی دبیر سومین جشنواره ملی هزار سنگر بابیان اینکه حماسه مردم شهرستان آمل در ۶ بهمن سال ۶۰، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اتفاقات در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در آستانه سالگرد حماسه بزرگ اسلامی مردمی ۶ بهمن سال ۶۰ مردم  سومین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر در سطح ملی و در ۶ بخش و با محوریت این حماسه عظیم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۶ بخش عکس، پوستر، شعر، کلیپ، گزارش خبری و نقاشی (ویژه دانش آموزان) تا ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ از سراسر کشور آثار علاقمندان را دریافت می‌کند، افزود: رده سنی برای شرکت در جشنواره آزاد است و موضوع اصلی بخش‌های مختلف این جشنواره نیز در خصوص حماسه اسلامی مردم آمل در ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ است.

صادقی گفت: علاوه بر آن علاقه مندان می‌توانند با موضوع شهدا نیز در این جشنواره شرکت کنند، ولی به شرکت‌کنندگانی که به موضوع اصلی و نقش کلیدی مردم در آن و بیان زوایای مختلف‌اش بپردازند، امتیاز بالاتری تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره از ۲۵ آذر آغاز شده است، گفت: مهلت ارسال آثار ۳۰ روز و تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ است.

دبیر سومین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر همچنین با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی، افزود: نتایج نهایی و اعلام برگزیدگان جشنواره در ۶ بخش عکس، پوستر، شعر، کلیپ، گزارش خبری و نقاشی در روز اختتامیه جشنواره که باحضور و دعوت از میهمانان کشوری و استانی همراه خواهد بود، اعلام می‌شود.

وی گفت: زمان و مکان برنامه اختتامیه جشنواره هزار سنگر متعاقبا اعلام خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در شهرستان آمل و روبروی شهرداری این شهر است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره فرهنگی هنری، می‌توانند جهت ثبت نام، آثار خود را از طریق وب سایت www.۱۰۰۰-sangar.ir ارسال کنند، گفت: بعداز پایان مدت زمان اعلام شده در فراخوان، و پس از داوری، به نفرات اول تا سوم هر بخش در مراسم اختتامیه، جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ م

جشنواره‌ای به یاد حماسه مردم آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.