سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه ۳ روزه سبک زندگی قرآنی در خراسان جنوبی

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه ۳ روزه سبک زندگی قرآنی برای اولین بار در استان خبر داد.

سلمانی رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از برگزاری کارگاه ۳ روزه سبک زندگی قرآنی برای اولین بار در استان خبر داد.

وی افزود:این کارگاه 3 روزه که از امروز آغاز به فعالیت کرده تا عصر روز جمعه ادامه دارد که در آن 120 نفر از اقشار تأثیر گذار چون اساتید حوزه،معلمان پرورشی و مشاوره آموزش و پرورش استان و همچنین فعالان قرآنی شرکت خواهند کرد.

سلمانی با بیان اینکه در این کارگاه 4 نفر از اساتید متخصص از تهران به تدریس مباحث مختلف می پردازند،گفت:هدف از برگزاری این کارگاه کاربردی کردن قرآن کریم در راستای پاسخگویی به نیاز های معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه و به صحنه آوردن قرآن و فرهنگ نجات بخش آن در عرصه های مختلف زندگی فردی،خانوادگی و اجتماعی است.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: سال گذشته 12 کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی با همکاری سازمان دار القرآن کشور و با استفاده از اساتید مجرب و متخصص در زمینه های روان شناسی،مشاوره و سبک زندگی قرآنی در شهرستان های استان برگزار شد.
وی اظهار کرد: امسال نیز 7 کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی یک روزه در شهرستان هایی چون قاین،زیرکوه، خضری،فردوس،بشرویه،طبس و خوسف مطابق سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/غ


شرکت 120 نفر در کارگاه 3 روزه سبک زندگی قرآنی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.