مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از ورود زائران پاکستانی حرم امام رضا(ع) به استان خبر داد و گفت:سه موکب برای پذیرایی از این زائران راه اندازی شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به بازگشت زائران پاکستانی و افغانستانی حرم امام رضا (ع) از مرز خراسان جنوبی گفت: خدمت به زائران توفیق الهی بزرگ است.

وی از راه‌اندازی سه موکب ویژه زائران پاکستانی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تجهیز این موکب‌ها توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی و هیئت مذهبی انجام می‌شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در این موکب ها یک روحانی مستقر و یک روحانی مسلط به زبان پاکستانی حضور دارد،گفت:به زوار پاکستانی بسته‌های فرهنگی اهدا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: از ظرفیت‌های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان نهبندان و مساجد شهرستان سربیشه برای کمک به این موکب‌ها استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: زائران پاکستانی و افغانستانی از روز گذشته بیستم آبان ماه وارد مرز خراسان جنوبی شده و در این موکب ها مستقر شده اند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیون تومان برای راه اندازی این موکب ها هزینه شده است، گفت: این موکب پذیرای دو هزار نفر از زائران پاکستانی و افغانستانی و زائران  از استان‌های مجاور خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین حسینیه‌های همجوار موکب‌ها در صورت نیاز هیئت مذهبی، آمادگی دارند تا در خدمت این بزرگواران باشند.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

راه اندازی سه موکب برای پذیرایی از زائران پاکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.