سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار قضات و مسئولان قضایی با زندانیان در کاهش جمعیت کیفری موثر است

رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: دیدار مسئولین قضایی با زندانیان علاوه بر اینکه سختی حبس را بر زندانیان آسان‌تر می‌کند می‌تواند کمک زیادی به کاهش جمعیت کیفری زندان کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد قربانی رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت : در دین مبین اسلام به رسيدگي به مشكل ديگران و حل آن تاکید و براي آن اجر و پاداش زيادي در نظر گرفته شده است و باید با در نظر گرفتن این مطلب تا جایی که در توانمان است مشكلی از فرد گرفتار و یا زنداني را حل کنیم.

این مقام قضایی افزود : يكي از اموری كه سبب رسيدگی به مشكلات زندانيان می شود ديدار چهره به چهره با این افراد است و این موضوع هميشه مورد تاكيد رییس قوه قضائيه و رئيس كل دادگستري استان است.

وی گفت : با توجه به تاکیدات آیت الله آملی لاریجانی،ریاست قوه قضاییه و موحد،رییس کل دادگستری، قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامي كرمان به صورت دوره اي از زندان بازديد و به امور زندانيان و رفع مشكلات آنان رسیدگی می کنند.

شایان ذکر است صبح امروز قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی کرمان به همراه معاون دادستان و قضات رسيدگي كننده به جرائم سرقت و مواد مخدر در دادسرا به صورت حضوری در زندان كرمان با زندانيان ديدار كرده و ضمن استماع مسائل و درد دل زندانيان به حل مشكلات مددجویان پرداختند.

 

انتهای پیام/س

دیدار مسئولین قضایی با زندانیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.