سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

900 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال در گچساران واگذار می شود

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمداز واگذاری 900 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال در گچساران داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمددرگفت وگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  گفت : تعداد 2 هزار و 650 واحد مسکن مهر درشهرستان گچساران احداث شده که تا کنون بیش از یک هزار و 750 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

نژادصفوی با بیان اینکه 900 واحد مسکن مهر در گچساران تا دهه فجر امسال واگذار می شودگفت: از این تعداد مسکن مهر 280 واحد به مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی واگذار خواهد شد.

وی تفکیک سند واحدها، اخذ پایان کار از شهرداری،انشعابات گاز،آب و برق ، اجرای سیستم آب و فاضلاب، زیرسازی برای آسفالت و روشنایی محیط و واگذاری برق این مسکن‌ها از جمله مشکلات مسکن مهر بیان کرد که در حال برطرف شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمدافزود: در سال جاری مبلغ یک میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه برای اجرای زیرساخت برق و آب و فاضلاب مسکن مهر در گچساران اختصاص داده شد.

نژادصفوی بابیان اینکه عملیات احداث ۲ هزار و ۶۵۲ واحد مسکن مهر در شهرستان گچساران از سال 89 آغاز شده است، گفت: واگذاری مسکن مهر در این شهرستان در سه فاز پیش‌بینی شده بوده که تاکنون یک هزار و 750 واحد به متقاضیان واگذار شده است.


انتهای پیام/د

واگذاری مسکن مهر درگچساران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.