سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته در اصفهان افتتاح شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع در اصفهان از محصولات و دستارودهای جدید این صنعت بازدید و خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته را افتتاح کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع در اصفهان از محصولات و دستارودهای جدید این صنعت بازدید و خطوط تولید تجهیزات الکترواپتیکی پیشرفته را افتتاح کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در بدو ورود با حضور در جمع مدیران و متخصصین صنایع الکترواپتیک شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع با تاکید بر توجه ویژه به نیازها و درخواست‌های تکنولوژیکی نیروهای مسلح، توجه به فرایندهای نوآورانه، مهندسی سیستم، مدیریت دانش، استانداردسازی و تضمین‌های کیفیت را از اولویت‌های پیش‌برندگی صنعت دفاعی در شرایط تحریم دانست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با توانمندی، ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای و زیر ساخت‌های فناورانه در شرکت صنایع الکترونیک و صنایع الکترو اپتیک اصفهان خواهیم توانست به طور جامعی نیازهای به روز نیروهای مسلح را در حوزه‌های الکترواپتیکی، لیزری و تجهیزات پزشکی بدون نیاز به خارج از کشور پاسخ دهیم.
وی قدرت و اقتدار دفاعی کشور را مرهون آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی، تدابیر فرمانده معظم کل قوا، حمایت‌های دولت خدمت‌گزار و تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان نیروهای مسلح و متخصصین صنعت دفاعی دانست و افزود: امروز صنایع دفاعی به عنوان پیشران صنعت کشور نماد خود باوری و اتکا به ظرفیت های داخلی است.

حاتمی پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف به ویژه الکترونیک و اپتیک در وزارت دفاع را مرهون تفکر انقلابی، جهادی و جوان‌گرائی دانست و اظهار امیدواری کرد: در آینده خبرهای بسیار خوبی را از پیشرفت‌های صنایع الکترونیک وزارت دفاع به استحضار ملت عزیز و سربلندمان خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/م

 

حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.